Москва
Резюме № 9203606
Обновлено 10 января 2012
no-avatar

Ассистент менеджера по персоналу

Была больше месяца назад
40 000 ₽
44 года (родилась 24 декабря 1980), cостоит в браке, детей нет
Город за рубежом
Занятость
полная занятость
Гражданство
Таджикистан
Контакты
Почта
Будет доступна после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 2 месяца

    • Ноябрь 2010 – декабрь 2011
    • 1 год и 2 месяца

    Project assistant

    United nations development programme г.душанбе, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    • In close collaboration with Programme Analyst, assist in preparation of tender related documents and technical/financial analysis; • Assist in collection of data and maintain programme database including statistical data, results, achievements, success stories and other indicators; • Ensure proper coordination/assistance of actions and activities related to finance; • Translate letters from Russian/Tajik into English and vice versa and provide interpretation for the AM at meetings with visitors, etc; • Receive, screen, log and route incoming and outgoing correspondence and documents for the AM and administration, attach necessary background information and maintain a follow-up system; • Draft routine correspondence on behalf of the AM, including letters and minutes of meetings as directed; • Organize meetings and appointments for the AM, keep agendas and take notes at meetings; • Screen requests for appointments with AM and to handle non-essential visitors or requests for appointments; • Keep directories of names, addresses and contact numbers of Government officials, international and national NGOs and other relevant organizations inside and outside Tajikistan; • Maintain a proper electronic and paper filing system of the Area Office; • Be familiar with the areas of the UNDP operations and activities, which may include field visits; • Assist Area Office Programme Analyst for keeping proper project database and processing the tender bidding documets; • Substitute and backstop Area Office Programme Analyst during his/her absence; • Perform any other duties as may be required by the Management.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

• Reliability, efficiency and accuracy with my duties; • Familiarity with computer software applications and general office procedures; • Honesty, maturity and ability to look as opportunity towards challenges; • Self motivated with ability to contribute more as a member of growing team. • Strive for continued excellence. • I am a self-starter. • Eager to learn new things. Debates, internet browzing, watching live TV shows • Qualified the International Screening Test by Indian Council for Cultural Relation (ICCR) Ministry, Government of India; • Honoured with Certificate of Merit for having served successfully as General Secretary of the MBA Foreign Students’ Association, by UCCB, MB/ OU, 27 April – 2009; • Honoured with Certificate for participating in National Seminar on “Mega Marketing Practices In New Economy” organised by Department of Business Management, OU, Hyderabad, India, on 25th - 27th, February, 2008; Компьютерные навыки: MS Word, Excel, Outlook, WINPACSS

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Узбекский язык — cвободное владение
  • Фарси — cвободное владение
  • Русский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 7 похожих резюме
Обновлено 18 августа 2015Последнее место работы (11 мес.)АдминистраторМарт 2013 – февраль 2014
Обновлено 3 сентября 2015
Обновлено 4 сентября 2015
Обновлено 5 февраля 2016
Обновлено 2 октября 2024
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомКадровый учет, делопроизводство, кадровое администрированиеАссистент менеджера по персоналу