Москва
Резюме № 26478864
Обновлено 12 апреля 2014
no-avatar

Администратор

Был больше месяца назад
25 000 ₽
40 лет (родился 19 октября 1985)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 16 лет и 1 месяц

    • Январь 2013 – работает сейчас
    • 13 лет

    Spa-Manager

    Zen zone Health club and Spa, Hilton waterfalls

    Обязанности и достижения:

    • Perform business tasks such as general bookkeeping, ordering supplies, managing inventory, coordinating payroll functions and others • May plan, implement and evaluate marketing activities • Recruit, hire, train and support spa staff • Manage the budget of the spa • Oversee the activities of spa staff • Create weekly work schedules • Arrange staff workshops to ensure professional development • Ensure customers have an excellent experience when they visit the spa • Keep abreast of new spa products being introduced to the market
    • Январь 2007 – январь 2010
    • 3 года и 1 месяц

    Customer Service Rep / Indoor Sales: Sales Manager

    KODAK EXPRESS

    Обязанности и достижения:

    • Providing face-to-face customer service. • Sales Executive. • determine staffing requirements • hire and train new staff • supervise direct reporting staff according to overall company policy • set employee goals and objectives • develop staff to maximize potential • monitor staff performance including performance reviews • delegate work duties to staff • allocate use of available resources • monitor and assist staff with work progress • evaluate current business processes and systems • Increased regional sales per month. • Introduce new products to regional distributors and dealers. • Organizing and distributing work designation within company staff.
    • Январь 2009 – декабрь 2009
    • 1 год

    Manager

    Domina Coral Bay, Hotels

    Обязанности и достижения:

    • Guest Service Agent / Front Desk • Provide friendly and professional guest service at the front desk. • Answer phone and respond to the inquiries, using Opera hotel system. • Responsible for signing in and out the guests. • Up-Selling and Sales Support as per guests needs. • Assisting the Office Manager with ordering and maintaining stationery and equipment supplies. • Support the Office Manager in ensuring smooth and efficient office systems within the Head office. • Monitor and control stationery and office stock supply, undertake general office duties, mail and paperwork distribution
    • Январь 2007 – июнь 2009
    • 2 года и 6 месяцев

    Customer Service Rep / Sales Executive & Technical Support

    HDI-MEA

    Обязанности и достижения:

    • Providing face-to-face customer service and providing day to day technical support in response to helpdesk calls received from staff and customers. • Installing new hardware and software on existing desktops and laptops. • Running pulse and Polaris of prometric testing center and keep track of schedule exams. • Back-up server and workstation based on scheduled process. • Tracking hardware inventory and storage. • Scheduling exams through LMS and coordinate as necessary to issue certificates to successful candidates

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Career Snapshot — Ten years of commended performance in key customer service and support roles. Expert in customer care/indoor sales, communications, problem solving and relationship building. — MS Office “good-user” with additional proficiencies in assorted databases. Awards • Support center analyst (HDI-MEA,2008) • Customer service representative (HDI-MEA,2008 ( Key Skills • Innovative thinking, analytical • Technical/User Support • Complaint Handling • Reports & Documentation • Ability to learn new technologies • Good communication skills • Good management skills • Self motivated • Ability to work under pressure • World-Class Customer Service • Troubleshooting/ Problem Solving • Up-Selling/Sales Support • Customer Order Fulfillment Computer Skills Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Photoshop, Opera, LMS and Handling PCs & network troubleshooting Languages • Arabic: Mother Tongue • English: Very good • Russian: Good • Italian: Good
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 2 ноябряПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Администратор общежитияЯнварь 2019 – март 2020
Обновлено 3 декабряПоследнее место работы (6 лет и 4 мес.)Менеджер отдела продаж на экспортАвгуст 2019 – работает сейчас
Обновлено 1 декабря
Обновлено 5 декабря
Превью фото соискателя
Администраторз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 2 мес.)Администратор магазинаОктябрь 2024 – работает сейчас
Обновлено 26 ноябряПоследнее место работы (4 года и 1 мес.)Ведущий специалист по кадровому делопроизводствуНоябрь 2021 – работает сейчас
Обновлено 17 декабряПоследнее место работы (2 года и 6 мес.)Менеджер по продажамЯнварь 2022 – июль 2024
Обновлено 22 октября
Обновлено 17 декабряПоследнее место работы (3 мес.)Старший воспитатель, методист, педагог дополнительного образования в ДОУСентябрь 2025 – работает сейчас
Обновлено 16 декабряПоследнее место работы (10 мес.)Управляющий бараЯнварь 2025 – ноябрь 2025
Обновлено 17 декабряПоследнее место работы (4 года и 4 мес.)Инструктор по обучению ночной сменыСентябрь 2011 – январь 2016
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДругоеАдминистратор



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob