Москва
Резюме № 7795880
Обновлено 2 мая 2012
no-avatar

Administrative manager / HR manager

Была больше месяца назад
60 000 ₽
44 года (родилась 10 января 1981), не состоит в браке, детей нет
Санкт-Петербург
Ленинский проспект
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 4 месяца

    • Июнь 2011 – декабрь 2011
    • 7 месяцев

    Administrative manager / HR-менеджер

    LLC Bravo Premium, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    HR manager (August 2011 - present time) - the only HR manager - recruitment from workers up to top positions (ads in papers, recruitment agencies, hh) - entering data into 1C - time-sheets supervision - HR document flow (employment, termination, transfers) - staff schedule and organization chart updating - personal files maintenance - dealing with military committee, employment centre - staff redundancy procedures - contracts for work with individuals - preparing HR department for audit checking - dealing with heads of all departments - elaboration of internal local acts - making up and updating job descriptions Administrative manager (June 2011 - August 2011) - office administration, - control over fulfillment of management's orders, - dealing with service suppliers, market research and tender conducting, - budget planning and control, - business trips registration, - organization of working places for new employees, - coordination of work between departments, - coordination of the office driver - running the retail shop (new brands introduction, special offers, advertising, promotion, sales reports).
    • Май 2007 – апрель 2011
    • 4 года

    PA to the General Director

    LLC Haskoning Consultants, Architects and Engineers, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Financial administration: invoicing, acting, invoice-factuurs issuing; working with bank client system (payment orders, transactions); dealing with the bank (transaction passports, down payment guarantees, others); assistance in budget planning, office petty cash; expense reports. Legal issues: contracts preparation. HR: recruitment (direct search and dealing with recruitment agencies), interviewing candidates; preparation of labour contracts, filling in and registration of labour books, medical insurance, control of working hours registration, vacation applications, sick leave, business trips, organization of training courses for the employees. Dealing with SRO: applications, change of permit, attending meetings, submitting required documents and etc. Expatriates: obtaining of working permit (the whole procedure from submitting application for quota up to working visa), working visas for members of the family, invitation letters, accommodation. Dealing with subcontractors, authorities (contract, payments, personnel certification, expertise). Overall support of the director: assistance in preparation of the proposals, presentations, preparation of internal orders and directions and control over their fulfilment by the employees. Administrative support: office management, office rent when required, dealing with the landlord, office cars rent, office cars leasing, IT service support, dealing with Internet and phone providers, organization of corporate events, meetings, conferences.
    • Август 2003 – май 2007
    • 3 года и 10 месяцев

    CJSC Tebodin

    Project Admi nistrator, Санкт-Петербург

    Обязанности и достижения:

    Financial administration. Personnel filing. Translation of documents (R-E, E-R) related to projects, assistance in contract preparation. Preparation of meetings held by the director (collecting necessary data and materials, notification of participants about the place and time of the meeting, making minutes of meetings). Project administrator Project administration, office management, budget cost estimate; Arrangement of site and office meetings with contractors and the Client; minutes of meeting Handling of the project documentation; Dealing with subcontractors and local authorities; Translation of technical documents and business correspondence; Interpreting at the site meetings and negotiations; Meeting Minutes making and translation; Translation of documents; Participation in preparation of tender packages.

Обо мне

Дополнительные сведения:

Компьютерные навыки: Word, Excel, Power Point, Project, 1C Internet, Outlook, The Bat

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — базовый

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 1 ноябряПоследнее место работы (1 год и 1 мес.)Assistant of Financial DirectorФевраль 2009 – апрель 2010
Обновлено 3 июля
no-avatar
HR managerз/п не указана
Последнее место работы (5 лет и 3 мес.)English teacherСентябрь 2020 – работает сейчас
Обновлено 1 сентября
no-avatar
HR managerз/п не указана
Обновлено 20 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Документовед отдела кадровМарт 2021 – работает сейчас
Обновлено 12 ноябряПоследнее место работы (8 мес.)Секретарь учебной частиЯнварь 2010 – сентябрь 2010
Обновлено 6 ноябряПоследнее место работы (11 мес.)Специалист по кадрамНоябрь 2023 – октябрь 2024
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (1 год)Специалист по воинскому учетуЯнварь 2024 – январь 2025
Обновлено в 18:30Последнее место работы (1 год)HR-generalistСентябрь 2022 – сентябрь 2023
Обновлено 25 октябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Менеджер по персоналу, специалист по кадрамЯнварь 2017 – октябрь 2018
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментМенеджер