Москва
Резюме № 4750339
Обновлено 27 февраля 2017
Превью фото соискателя

Administrative Manager / Personal Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
53 года (родилась 01 августа 1972), cостоит в браке, есть дети
Москва
Кропоткинская
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 24 года и 5 месяцев

    • Октябрь 2010 – работает сейчас
    • 15 лет и 2 месяца

    Personal Assistant / Legal Assistant

    International Legal Firm, Москва

    Обязанности и достижения:

    • providing administrative support to the Partner; • participating in the department's various legal projects; • assisting in drafting of contracts, memos regarding different legal issues; • translating of legal documents; • analyzing and structuring timekeepers data; preparing reports; • train new employees on internal timekeeping processes; • coordinating travel as needed for executives and department staff, including accurate itinerary summaries, travel logistics, and scheduling of all transportation, hotels & meetings; providing planned itineraries well in advance of each trip • processing invoices and following up status of payments.
    • Март 2005 – август 2008
    • 3 года и 6 месяцев

    Order Processing Manager for Spareparts

    Hauni Maschinenbau AG Representative office

    Обязанности и достижения:

    • Managed more than 10 customer accounts including a large multinational group, performing daily business in SAP “Production P90” module related with spareparts business (quotations /orders / delivery notes / invoices) • Coordinated technical clarification issues related with replacement of spareparts, obtaining of technical documentation and drawings form HQ specialists • Fulfilled the whole cycle of purchasing orders processing (creating of delivery notes, providing customers with invoices, technical documentation and letters for the customs when needed) (including webshop orders) • Filled in / followed-up of customer complaints / FOC shipments • organisation of the warranty shipments. • Collected debt from the customers • Amended contracts and reviewed the new contracts • Maintained customers database in “Production PCR 4.0 CRM” system
    • Июль 2002 – февраль 2005
    • 2 года и 8 месяцев

    Personal Assistant for Operations Director

    JTI Petro

    Обязанности и достижения:

    • Organized the Director’s working day, organize meetings on behalf, keep calendars • Carried out verbal and written translations, kept protocols at the meetings, monitored the fulfillment of decisions taken at the meetings; collected information for the regular reports on behalf of department; ensured their timely submission • Created tables and graphs with key performance indicators on a monthly basis, presentations, collected the information for presentations • Prepared financial reporting documentation for works carried out in the department • Carried out filing system, selected and stored necessary information • Organising business trips, has been responsible for the necessary information and organisation of the trip on the whole
    • Май 1997 – февраль 1999
    • 1 год и 10 месяцев

    Travel Administrator

    KPMG

    Обязанности и достижения:

    • visa support to the experts of the company • work permits arrangements • business trips arrangements (tickets, hotels) • general administrative assistance: maintaining of internal filing system, processed business documents, screened incoming telephone calls, typing of various documents, contracts, presentations.
    • Февраль 1996 – апрель 1997
    • 1 год и 3 месяца

    Personal Assistant

    The Document Company XEROX

    Обязанности и достижения:

    • screening of incoming telephone calls • translation, typing and distribution of business documents and letters • sorting out of mail and faxes • arrangement of business meetings and seminars • organisation of business trips (visa support, booking of the tickets, hotel reservation).

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Отсутствие вредных привычек, коммуникабельность, умение работать в команде, стрессоустойчивость, легко обучаемая. Чтение, занятия танцами, люблю готовить, путешествовать Компьютерные навыки: SAP, MS Word, MS Power Point, e-mail, Internet, MS Excel, Adobe Photoshop

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Translator / Corporate AssistantДекабрь 2017 – сентябрь 2022
Обновлено 15 октября
Обновлено 16 июляПоследнее место работы (10 лет и 1 мес.)Бизнес-ассистент руководителяАпрель 2015 – май 2025
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 23 июляПоследнее место работы (2 года)Руководитель проектаМарт 2023 – март 2025
Обновлено 14 ноябряПоследнее место работы (7 лет и 3 мес.)Супервайзер группы магазиновАвгуст 2017 – ноябрь 2024
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (4 года)Помощник нотариусаАвгуст 2009 – август 2013
Обновлено 1 ноябряПоследнее место работы (1 год и 12 мес.)Помощник руководителяДекабрь 2023 – работает сейчас
Обновлено в 17:47Последнее место работы (3 года и 5 мес.)Специалист по антидопингуАпрель 2022 – сентябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментПерсональный ассистент