Москва
Резюме № 22855814
Обновлено 19 сентября 2018
Превью фото соискателя

Administrative manager

Была больше месяца назад
60 000 ₽
36 лет (родилась 18 февраля 1989), cостоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 7 лет и 5 месяцев

    • Июль 2013 – февраль 2015
    • 1 год и 8 месяцев

    Administrator

    “Deutsche Bank” company (Bilfinger HSG)

    Обязанности и достижения:

    Responsibility: - uninterrupted operation control of technical systems and office equipment, take actions in case of failure; - monitor Business Management System (BMS) to control technical systems; - organize systems and equipment engineering service; - control of technical and construction projects, minor repair and redecoration; - organization of special projects; - accept requests (Helpdesk System); - Bilfinger staff management, distribution of work, control over fulfillment; - achieve customer satisfaction in the area of facility management; - drawing up of offers, spare parts purchases, materials and equipment for technical systems and office equipment; - responsibility for execution of Agreement terms with Customer and outsourcing organizations; - communicate with Landlord about administrative and technical issues; - control of observance of labor and production discipline, rules and norms of labour protection, safety measures; - monthly report to the Bilfinger HSG managers.
    • Август 2012 – июль 2013
    • 1 год

    Chief Secretary

    “Alcatel-Lucent” company (Bilfinger HSG FM)

    Обязанности и достижения:

    Responsibility: - organize reception’s work; - monthly report to the HSG Zander Rus managers; - communicate with the ‘outsourcing’ companies; - assist team members in administrative matters when necessary; - welcome Company visitors/ clients; - answer and transfer (internal/external) telephone calls; - arrange meetings (book rooms, book taxi for colleagues); - manage the mailing system (internal/external) and the courier services; - work with office equipment.
    • Февраль 2012 – август 2012
    • 7 месяцев

    Marketing department assistant

    “VMware” company (Bilfinger HSG FM)

    Обязанности и достижения:

    Responsibility: - email; - book hotels, taxi for foreigners; - communicate with partners; - provide forums with marketing materials; - work with databases; - work in with the CRM-system (Salesforce); - data collection and processing of the received results.
    • Август 2011 – август 2012
    • 1 год и 1 месяц

    Secretary

    Bilfinger HSG FM

    Обязанности и достижения:

    Probation period: “Apple”, “IBM”, “BASF”, “EMC Information systems CIS”. Regular work: “VMware”. Responsibility: - interact with European and U.S. managers (correspondence, communication); - monthly report to the European managers; - assist team members in administrative matters when necessary; - order stationery, products for the office; - organize badges for new people; - communicate with the cleaning company; - welcome Company visitors/ clients; - answer and transfer (internal/external) telephone calls; - arrange meetings (book rooms, book taxi for colleagues); - manage the mailing system (internal/external) and the courier services.
    • Октябрь 2007 – июль 2011
    • 3 года и 10 месяцев

    Sociologist

    Penza State Pedagogical University VG Belinsky, Пенза

    Обязанности и достижения:

    Responsibilities: - draft of questionnaires; - conduct interviews; - data process; - write reports.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

I have experience in translating sociological, socio-economic, psychological, technical texts, newspaper articles, fictional works and documentation from English into Russian and vise verse. I have an experience in communicating with native speakers. My five scientific works have been published. Now I self-study Italian. I have no bad habits and communicate well with others. I’m responsible and have a high tolerance for stress. I’m a fast learner and honest with a sense of humor. I enjoy an active lifestyle and diverse interests; I welcome the opportunity for further education. - Advanced English Language Skills - Italian language (beginner) - Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint and Outlook) - 1С - SPSS (Statistical Analysis Tool) - Customer Relationship Management (CRM) - Business Management System (BMS)

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Итальянский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 18 похожих резюме
Обновлено 22 сентября 2002Последнее место работы (2 года)Assistant ManagerСентябрь 2000 – сентябрь 2002
Обновлено 25 января 2003Последнее место работы (8 мес.)Personal AssistantМай 2002 – январь 2003
Обновлено 22 декабря 2003Последнее место работы (4 мес.)administrative assistant of country managerАвгуст 2003 – декабрь 2003
Обновлено 31 января 2005Последнее место работы (1 год и 2 мес.)Офис-менеджерАвгуст 2003 – октябрь 2004
Обновлено 2 декабря 2005Последнее место работы (11 мес.)Главный менеджер проектаАпрель 2004 – март 2005
Обновлено 25 сентября 2006Последнее место работы (6 лет и 1 мес.)Brand management, brand development, marketing researchАвгуст 2000 – сентябрь 2006
Обновлено 12 апреля 2019
no-avatar
Administrative managerз/п не указана
Последнее место работы (5 лет и 2 мес.)Administrative managerАпрель 2004 – июнь 2009
Обновлено 25 марта 2010Последнее место работы (1 год и 1 мес.)TraineeОктябрь 2008 – ноябрь 2009
Обновлено 20 июня 2012Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Office-manager, personal assistantИюль 2010 – апрель 2012
Обновлено 17 мая 2011
no-avatar
Administrative managerз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Administrative manager (Head of Administration)Ноябрь 2008 – август 2010
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОАХОМенеджер