Москва
Резюме № 40068647
Обновлено 4 ноября 2017
no-avatar

Accountant, Senior Accountant

Была больше месяца назад
95 000 ₽
40 лет (родилась 07 мая 1985)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 6 месяцев

    • Июль 2015 – март 2017
    • 1 год и 9 месяцев

    Senior accountant

    Hewlett-Packard Enterprise (HPE), Москва
    Software Development System Integration, Technological and Business Processes Automation, IT Consulting

    Обязанности и достижения:

    Accounts Receivable, VAT (advances, received from customers) Checking of sales documents in SAP on monthly basis (communication with back office) Checking of clearing procedures Account reconciliation according with company internal procedures Acts of Reconciliation preparation (counterparties) Purchase Ledger, Sales Ledger preparation (advances, received from customers) Support of monthly end closing procedures Preparation of necessary documentation during internal/external audits, tax inspections Support of internal control projects
    • Июль 2010 – март 2015
    • 4 года и 9 месяцев

    Accountant

    LLC "Zelmer Russia", Москва
    Sales

    Обязанности и достижения:

    Accounts Payable. Maintained the acc. 60,76 (1C 8.3). Controlled the availability of contracts with suppliers, agreements. Checked reliability of suppliers. Conducted the reconciliation with suppliers. Prepared documents for external inquiries (tax audits, bank inquiries, etc.) Accrued provisions for future expenses on a monthly basis (acc. 96). Materials. Fixed Assets. Filed transactions on materials movement. Maintained asset accounting (income, movement, writing-off, amortization). Bank. Maintained Bank-client (City-Bank). Transferred the salary to the employees' bank accounts (salary project). Maintained currency control of transactions in Russian rubles and foreign currency (EUR, USD, PLN). Prepared documents for currency control (passports of deal, certificates of currency transactions, certificates of supporting documents). Knowledge of Currency Control legislation. Accountable persons. Filed hospitality and travel expenses (acc. 71), advanced reports. Provided feedback to employees regarding the validity of the advanced reports and reimbursement. Maintained corporate credit cards (acc. 55.04). Payroll. Payroll (up to 40 people), vacations, business trips, sick leave, compensations, financial assistance, maternity money (employees of RF, foreign workers (residents and nonresidents) from neighbouring countries. Calculated taxes on payroll, prepared and submitted reports to Pension Fund, Social Insurance Fund, Federal Tax Service. Accrued monthly provisions for bonuses and vacations (acc. 96). HR accounting. Kept records (total staff of 40 people): reception, dismissal, maintained personnel cards, travel documentation (1C. ЗУП 8.2). Prepared orders on the promotion of employees (monthly bonuses, financial assistance, one-time payments). Maintained vacation schedule.
    • Март 2010 – май 2010
    • 3 месяца

    Lead specialist of reports department

    Ltd. TSBU, Москва
    Consulting

    Обязанности и достижения:

    Prepared and submitted financial statements, VAT accounting, transport tax, land tax, property tax, income tax, statistical reports. Conducted reconciliation with the Federal Tax Service.
    • Март 2008 – январь 2009
    • 11 месяцев

    Cashier Accountant

    Ltd. "Diland", Москва
    Sales

    Обязанности и достижения:

    Organized and managed all areas of accounting (total staff 5 people). Prepared and submitted accounting and tax reports, reported to Funds. Bank. HR accounting. Cash transactions.
    • Апрель 2007 – январь 2008
    • 10 месяцев

    Cashier Accountant

    Ltd. "Complect Design", Москва
    Sales

    Обязанности и достижения:

    Checked, registrated cash documents and filed transactions in 1C.7.7. Checked clearance and primary documentation availability for sales. Kept acc. 60, 76. Conducted reconciliation with suppliers and contractors.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

English level: upper-intermediate. Personality: accurate, self-motivated, teamworker, a quick-learner, a fast decision-maker, flexible, sociable, an eye for detail, punctual, responsible, able to multitask and prioritize, with strong interpersonal skills. PC user (Word, Excel, Outlook), SAP, 1С 7.7, 1C 8.3, 1C ЗУП 8.2, Client-Bank (Citibank), Taxcom, 1C Commerce 8.2, knowledge of Accounting, Tax accounting. Knowledge of the legal system Consultant Plus. Certificate "Payroll and personnel management", Certificate "Payroll 1C ЗУП 8.2", Certificate of English, Upper-Intermediate level, Certificate "Travel and hospitality expenses", Certificate Reserve of CA, Certificate Accounting in RF, Certificate Taxation in RF.
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 16 июня
no-avatar
Accountantз/п не указана
Последнее место работы (8 лет и 1 мес.)AccountantМай 2017 – июнь 2025
Обновлено 19 ноября
Обновлено 29 сентября
Обновлено вчера
no-avatar
Главный бухгалтерз/п не указана
Последнее место работы (9 лет и 3 мес.)Главный бухгалтер / АудиторАвгуст 2016 – работает сейчас
Обновлено 9 ноября
no-avatar
Помощник бухгалтераз/п не указана
Последнее место работы (11 мес.)БухгалтерОктябрь 2005 – сентябрь 2006
Обновлено 3 ноябряПоследнее место работы (3 года и 9 мес.)Бухгалтер по первичной документацииФевраль 2022 – работает сейчас
Обновлено в 2:54Последнее место работы (2 мес.)БухгалтерИюль 2025 – сентябрь 2025
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (1 мес.)Продавец-кассирИюль 2023 – август 2023
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 мес.)АналитикМарт 2019 – апрель 2019
Обновлено вчераПоследнее место работы (4 года и 1 мес.)Ведущий бухгалтер по учету основных средств, НМА, НПАОктябрь 2021 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеБухгалтерия, финансы, аудитБухгалтерский учет

Смотрите также резюме