Москва
Резюме № 53342191
Обновлено 2 ноября 2022
Превью фото соискателя

Technical support specialist

Была больше месяца назад
75 000 ₽
30 лет (родилась 17 октября 1995)
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон
Будет доступен после открытия
Профессиональные навыки
  • Показать еще
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 1 месяц

    • Июль 2021 – июль 2022
    • 1 год и 1 месяц

    Customer service manager

    Teleperformance Russia Group
    Колл-центры, диспетчерские службы

    Обязанности и достижения:

    Technical support for selfphones – isolating hardware and software issues, running software diagnostic, resolving (if it's possible) during phone call, if not —making a reservation in service or reporting the problem to the engineers. Account support – resolving: privacy, payment issues, missing info or forgotten passwords. Multimedia support – issues with purchased but not received content or consult about the purchases that were made on this account. I know how to isolate hardware and software issues using work pro grams and tools, how do ecosystem products may work in collaboration, how to support non-technical issues, like lost or blocked devices; privacy and security account issues, media data recovering etc. What about soft (communication) skills — supporting all types of customer (and customer's behavior); positioning difficult solutions, making it clear to the customer that you want to help and do everything possible for them to solve their issues.

Обо мне

Дополнительные сведения:

Английский язык, Mac Os, iOS, WINDOWS, Software

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 1 похожее резюме
Обновлено 14 апреля 2010Последнее место работы (1 мес.)Помощник системного администратораИюль 2007 – август 2007
Работа в МосквеРезюмеIT, Интернет, связь, телекомТехническая поддержкаTechnical support specialist

Смотрите также резюме