Москва
Резюме № 46254857
Обновлено 31 июля 2019
Превью фото соискателя

Секретарь на ресепшн

Была больше месяца назад
60 000 ₽
34 года (родилась 29 ноября 1990)
Москваготова к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 10 лет и 3 месяца

    • Апрель 2019 – работает сейчас
    • 6 лет и 8 месяцев

    Administrative Assistant

    SAGIAR, Москва
    Consulting Services

    Обязанности и достижения:

    Role includes general administrative support, team assistance and personal assistance to CEO. Main responsibilities: - Travel support - Printing the presentations and client materials - Materials production control - Welcoming newcomers – help with hardware order and setup, accounts management (corporate mail, MS Office, consulting tools) - Office management and improvement, supplies control - Personal assistant for CEO - Scheduling and preparing for meetings - Team building events organization - Other support with various administrative issues - Answer the phone calls and efficiently reroute to correct person - Managing the interview process for consulting roles - Managing invoices and for all administrative tasks - Sending and receiving mail, organizing notary visits, etc.
    • Февраль 2019 – апрель 2019
    • 3 месяца

    Client service agent

    The Care Group, Москва

    Обязанности и достижения:

    Consulting english speaking clients and providing products for them, which help them to maintain their healthy lifestyle
    • Октябрь 2018 – февраль 2019
    • 5 месяцев

    Front desk administrator

    GMS Clinic, Москва
    Medical Institutions

    Обязанности и достижения:

    Full cycle of duties related to Customers Relations; patients appointments scheduling and General administrative duties - Customers communication (inc. email, phone and web-services): appointments scheduling, gathering required information and documentation paperwork, visits confirmation, accompany inside the clinic and further follow-up if required. Also providing interpreting help for the patients during doctor's appointment if required - Creation and further operation management of patients appointments schedule - Patients database management (“Patients Cards”): creation, input and correction of information, data confirmation and verification - Communication with support services: logistics, procurement and supply chain, external contractors etc.
    • Август 2017 – сентябрь 2017
    • 2 месяца

    English language teacher

    Public High School

    Обязанности и достижения:

    - Providing English lesson for high and middle school students
    • Август 2015 – май 2016
    • 10 месяцев

    Guest Relations Administrator

    International Resort (Pacific Surfers' Paradise Resort)

    Обязанности и достижения:

    Guests relations management: - Welcoming new guests - Providing information about facilities - Assisting guests and anticipating their needs to make their stay memorable
    • Май 2014 – март 2015
    • 11 месяцев

    Quality Engineer

    PetroAlliance, Schlumberger group, Самара

    Обязанности и достижения:

    - Collecting data about occurred incidents and preparing for further investigation - Creation of procedures and instructions for reducing/eliminating incidents (was done for projects with Rosneft, Gazprom-Neft, Lukoil) - Organization of regular executive level conferences with detailed incidents analysis: root causes investigation and lessons learned Accomplishments: 24% reducing of incidents by half year period
    • Март 2013 – май 2014
    • 1 год и 3 месяца

    Field Engineer (measurements while drilling)

    PetroAlliance, Schlumberger group, Нефтеюганск

    Обязанности и достижения:

    Supervising of measurements and logging while drilling processes including tools preparation, logs generation, data acquisition and quality control (work on-site to complete and deliver the assigned engineering projects) - Reducing M/LWD operations Downtime by 30% (up to 90%) by creation and implementation of new troubleshooting procedures manual - The Best M/LWD engineer of the year (among more than 50 employees)

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Proactive Well-organized Attentive to details Keen to learn new skills Result-oriented Administrating Skills, Customer Relationship Management, MS Excel, MS PowerPoint, MS Word, MS Outlook, Oil And Gas, Business Process Management, Team management, Process improvement, Well Engineering, Travel Support

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 9 октябряПоследнее место работы (4 мес.)Старший воспитательМарт 2016 – июль 2016
Обновлено 25 ноябряПоследнее место работы (7 мес.)ФасовщицаАпрель 2019 – ноябрь 2019
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (3 года и 5 мес.)Администратор / Офис-менеджер салона красотыИюль 2021 – декабрь 2024
Обновлено 5 ноября
Обновлено 12 ноябряПоследнее место работы (5 лет и 3 мес.)Менеджер по документооборотуАвгуст 2020 – работает сейчас
Обновлено 14 ноябряПоследнее место работы (3 года и 4 мес.)Секретарь офисаМай 2012 – сентябрь 2015
Обновлено 12 ноябряПоследнее место работы (10 мес.)Менеджер по работе с клиентамиИюль 2012 – май 2013
Обновлено 5 ноябряПоследнее место работы (3 мес.)Продавец-консультантИюль 2017 – октябрь 2017
Обновлено 2 октября
Обновлено 4 июняПоследнее место работы (11 лет и 5 мес.)АдминистраторИюль 2014 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментСекретарь