Москва
Резюме № 8647406
Обновлено 2 октября 2011
Превью фото соискателя

Sales manager

Была больше месяца назад
По договорённости
36 лет (родилась 03 февраля 1989), не состоит в браке, детей нет
Москваготова к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 2 года и 3 месяца

    • Декабрь 2010 – июнь 2011
    • 7 месяцев

    • Management Internship trainee (Front Office-Guest Service Management)

    New World Shanghai Hotel

    Обязанности и достижения:

    O maintaining lobby operations o responding to guest inquiries and complaints o Ensure all hotel amenities are available and in ready for guests o Actively interacting with guests o Reviewing data including occupancy statistics, room inventory, and rate plans o Training new personnel (orientation, introduction of the hotel mission) o Taking care of VIP guests (rooms/check-in, check-out processes/amenities) o Courtesy calls o Checking public areas in the hotel
    • Октябрь 2008 – октябрь 2009
    • 1 год и 1 месяц

    Guest Relations

    Hilton Dahab Resort

    Обязанности и достижения:

    O Responsible for guest comments/complaints o Meeting VIP guests upon departure o Prepare daily and monthly reports o Check daily condition of all departments o Check the orientations of the week o Handle Events o Ensured that all activities were environmentally friendly and embraced sustainability o Check in procedures of “H Honors” o Check daily service of employees, behavior towards guests o Responsible to follow up on HK for VIP rooms
    • Апрель 2007 – октябрь 2007
    • 7 месяцев

    F&B trainee

    Renaissance Zurich Hotel

    Обязанности и достижения:

    O Managed own service station as well as the cash float in the restaurant “Brassiere” o Preparation of mise en place for breakfast, lunch and dinner o Service of a la carte and also groups o Organization of the breakfast buffet o handling general complaints o delegate tasks to employees to keep business running smoothly o responsible for recruiting and interviewing quality people o Assist the Restaurant General Manager to ensure that the various volumes of the business are met, to increase sales, to implement in-store promotions and to maximize the profitability o Ensure all financial and administrative procedures are adhered to at all times and discrepancies are investigated and reported. o Handle employee relations issues within the restaurant. o Assist the Restaurant General Manager in correctly staffing, training and coaching of all employees. o Ensure all Company standards are met and cleaning work is carried out.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Ski-slalom Reading Psychology Dancing Yoga Windsurfing Hockey VOLUNTEER POSITIONS September 2006 – March 2007 DCT International Hotel and Business Management School • Student Council o Organized events for the student body  Sport  Leisure activities o Representing the student body o Contributing to a student newspaper Компьютерные навыки: Microsoft Office • Word • Excel • PowerPoint • Publisher Adobe Photoshop CS2

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 3 ноября
Обновлено 17 ноября
Обновлено 22 октябряПоследнее место работы (8 мес.)Администратор магазинаЯнварь 2024 – сентябрь 2024
Обновлено 26 ноября
Обновлено 26 ноября
Обновлено 25 ноября
Обновлено 24 ноябряПоследнее место работы (1 год и 7 мес.)Индивидуальный предпринимательМай 2024 – работает сейчас
Обновлено 13 октябряПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)МенеджерЯнварь 2023 – март 2024
Обновлено 20 ноября
Работа в МосквеРезюмеТуризм, гостиницы, общественное питаниеHORECAМенеджер по продажам