Москва
Резюме № 9551576
Обновлено 7 апреля 2016
Превью фото соискателя

Personal Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
50 лет (родилась 08 апреля 1975), cостоит в браке, есть дети
Москваготова к переезду: Санкт-Петербург
Домодедовская
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 17 лет

    • Октябрь 2013 – работает сейчас
    • 12 лет и 2 месяца

    Translator, interpreter

    Vector-Best-Europe; MedInform (Consult Business Group), Москва

    Обязанности и достижения:

    Free-lance translations of printed and electronic training materials in medical diagnostics and diagnostic equipment, consecutive and simultaineous interpreting of verbal training courses for groups of 10-20 specialists, translations of technical and normative documentation for official regulatory bodies, translations of business contracts and legal documents.
    • Февраль 2015 – февраль 2016
    • 1 год и 1 месяц

    Executive Assistant

    JSC Mitsubishi Corporation Bank Rus, Москва

    Обязанности и достижения:

    Personal Assistant for expatriate Executive Directors. Daily schedule compillation and management, appointments and meetings, translations for incoming calls, meetings and visiting clients. Management of business documentation and correspondence (paper and electronic). Assistance in preparation of presentations, in communications, memos, etc. Preparation and tracking of monthly expenses reports. Translations for business meetings, negotiations, Dealership Conferences using different kinds of interpreting (consecutive, simultaneous, whisper interpretation). Translations of bank and financial documentation, P&L reports, presentations, business agreements, contracts and other legal documents. Travel support.
    • Январь 2011 – декабрь 2014
    • 4 года

    EMEA IT Department Coordinator

    Regus Business Centre, Москва

    Обязанности и достижения:

    Centralised purchasing for ~200 EMEA regional business centres, management of their commercial accounts, equipment inventory and payment scheduling, logistics chain management, personal VIP account management. Establish and maintain close liaisons with internal and external partners, both domestic and international. Project management: supervision of IT projects with key partners starting from purchase order specification and follow up until delivery, equipment installation and final payment processing, internal and external logistics management. Observe best working practice standards according to Company Mission. Compile departmental reports and prepare consolidated reports for Company headquarters. Office management for New Centres Opening Department, maintainance of spreadsheets and office correspondence, generation of reports, participation in conferencing, translations for international meetings, etc.
    • Июль 2009 – декабрь 2010
    • 1 год и 6 месяцев

    Personal Assistant/Interpreter/Translator

    Agroholding "Agrocomplektasiya"

    Обязанности и достижения:

    Personal Assistant for expatriate Executive Directors. Daily schedule compillation and management, appointments and meetings, translations for incoming calls, meetings and visiting clients. Management of business documentation and correspondence (paper and electronic). Assistance in preparation of presentations, in communications, memos, etc. Preparation and tracking of expenses reports and company budgets. Translations for business meetings, negotiations, personnell trainings using different kinds of interpreting (consecutive, simultaneous, whisper interpretation). Translations of financial documentation, business plans, budgets, P&L reports, presentations, business agreements, contracts and other legal documents. Translations of scientific research printed materials in Agronomy. Liaison with heads of Company Departments, organization of meetings, recording the minutes. Variety of other duties within the scope and spirit of the PA-to-Partner relations.
    • Ноябрь 2008 – май 2009
    • 7 месяцев

    Personal Assistant to the Head of Representative Office

    Micro Labs Ltd, Москва

    Обязанности и достижения:

    Full Administrative Support to Head of Moscow Representative Office: Maintain Files and Records of all incoming and outgoing Correspondence; Provide travel support: making travel arrangements, booking tickets, reserving hotels, preparing business trips documentation, keeping register of departures/arrivals of international visitors; Coordinate schedules and arrange meetings; Create and maintain a database of different contacts for the company; Manage subscriptions to publications and online services. Assist in Translation and Interpretation (from/into English and Russian).

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Vast personal experience with regional English dialects - Scottish, Welsh, Indian, American, Canadian, etc., working experience abroad. Familiarity with terminology in broad range of subjects: Technical - engineering, electronic equipment and IT; Medical and vet - pharmaseuticals, veterenary, medical in vitro diagnostics, medical equipment design and service; Legal and business: commercial agreements, legal contracts, notarised documentation. Touch typing. Office mangement skills: purchasing, logistics, accounting, project supervision, etc. Versatile organizational and Time Management skills. Excellent communication skills, positive business attitude. Customer-oriented, accurate, attention to detail. Proactive, willing to learn and adapt to new systems/cultures. Good team member and powerful team builder. Computer skills: Computer and Software Literacy, advanced user of MS Office applications, Internet, E-mail engines.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 6 ноябряПоследнее место работы (5 лет и 4 мес.)English TranslatorИюль 2020 – работает сейчас
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (4 года и 9 мес.)Translator / Corporate AssistantДекабрь 2017 – сентябрь 2022
Обновлено 16 июляПоследнее место работы (10 лет и 1 мес.)Бизнес-ассистент руководителяАпрель 2015 – май 2025
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено в 5:30Последнее место работы (6 лет и 12 мес.)Главный операторДекабрь 2018 – работает сейчас
Обновлено 21 ноябряПоследнее место работы (3 года и 2 мес.)Специалист по подбору персоналаИюнь 2021 – август 2024
Обновлено 2 ноябряПоследнее место работы (2 года и 9 мес.)Помощник руководителя проектаЯнварь 2020 – октябрь 2022
Обновлено в 4:01Последнее место работы (1 мес.)СекретарьАпрель 2024 – май 2024
Обновлено 10 ноябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Операционный директорНоябрь 2021 – август 2023
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводствоПерсональный ассистент