Москва
Резюме № 8835159
Обновлено 18 июня 2013
Превью фото соискателя

Personal Assistant

Была больше месяца назад
80 000 ₽
40 лет (родилась 22 октября 1985), не состоит в браке, детей нет
Москва
Новокосино
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 7 лет и 3 месяца

    • Февраль 2012 – май 2013
    • 1 год и 4 месяца

    Head of Management Department of Beauty and SPA centers

    Aldo Coppola, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Organization and coordination to support beauty centers key activities - Manage the Department (6 subordinates) and the overall work flow of the department - Sales analisys in order to create and launch special offers for clients. - New services and products launch - Control of sales activities and results - Creation and development of the group quality control - Organization of trainings for beauty centers staff - Regular reports to top-management - Business support for General Manager of Beauty centers - Development of loyality-programs for clients - Development of job descriptions for different staff categories
    • Май 2010 – февраль 2012
    • 1 год и 10 месяцев

    Personal Assistant to CCO and HR Director

    Tele2 Russia, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Everyday planning of schedules and full administrative support for Chief Commercial Officer and HR Director - Translation - Travel arrangements. Visa support - Migration issues - Organization of workshops, conferences, trainings and team-buildings for commercial and HR teams. - Creation of presentations for CCO and HRD - Monthly commercial newsletter (collection of information, editorial functions, and mailing to employees of commercial function) - Recruitment process: candidate search, telephone interview, publish of information about vacancies in internal and external resources. - Work with the Staff-book (create, design, regular update) - Benefit programs support
    • Сентябрь 2008 – апрель 2010
    • 1 год и 8 месяцев

    Personal Assistant to General Manager

    Johnson Controls, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Administrative support for General Manager, Finance Manager, Group-Counsel, HR manager and Chief Accountant - Organization of the daily schedule of General Manager - Travel arrangements. Visa support - Preparation of HR documents for business trips and advance-reports - Organization of annual management events, workshops and trainings for top-management - Translation - Work with travel-providers. Conclusion corporate agreements with hotels on special rates. - Drawing up and registration of Powers of Attorney - Work with legal-provider companies, notary's offices, coordinate Representative offices opening
    • Июль 2007 – сентябрь 2008
    • 1 год и 3 месяца

    Assistant to the Industrial Refrigeration Department

    Johnson Controls, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Administrative support for the Industrial Refrigeration department - Maintain HR records such as holidays, sickness, overtime, business trips and ensure accurate and timely submission of the respective forms to the HR department - Travel arrangements, Visa support. Preparation of HR documents for business trips and advance-reports - Translation - Preparation of monthly sales reports for Accounts department in accordance with schedule - Cooperation with promotional, consulting companies and magazines. Preparation promotional materials for special magazines - Full-range arrangement of company's participation in exhibitions
    • Март 2007 – июнь 2007
    • 4 месяца

    Account manager (dismissal due to job cut)

    SPN Group (Digital), Москва

    Обязанности и достижения:

    - Sale and organization of SMS and IVR-services - Profitability analysis of services and projects - Deal with contracts - Conducting of internal projects
    • Март 2006 – февраль 2007
    • 1 год

    Secretary

    SPN Group (publishing house), Москва

    Обязанности и достижения:

    - Administrative support for an office, fulfillment of management orders - Receiving and readdressing of telephone calls, meet of guests. - Paper work - Travel arrangements, visa support. - Work with couriers and transport department

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

English – Fluent German – Intermediate Advanced PC user (MS Office, Access, Power Point, Excel, Visio, Lotus Notes, Outlook, Sсala, Boss Kadrovik and another software) Personality: excellent organizational skills, ability to work under pressure and multitasking English – Fluent German – Intermediate Advanced PC user (MS Office, Access, Power Point, Excel, Visio, Lotus Notes, Outlook, Sсala, Boss Kadrovik and another software) Personality: excellent organizational skills, ability to work under pressure and multitasking Компьютерные навыки: MS Office, Access, Power Point, Excel, Visio, Lotus Notes, Outlook, Sсala, Boss Kadrovik and another software

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (4 года)Помощник нотариусаАвгуст 2009 – август 2013
Обновлено 19 ноябряПоследнее место работы (11 мес.)Менеджер колл-центраИюль 2018 – июнь 2019
Обновлено вчераПоследнее место работы (2 года и 11 мес.)Помощник руководителя, юрисконсультФевраль 2006 – январь 2009
Обновлено 23 ноябряПоследнее место работы (9 мес.)Помощник руководителяИюнь 2021 – март 2022
Обновлено 22 ноябряПоследнее место работы (1 год и 11 мес.)Ведущая мероприятийЯнварь 2024 – работает сейчас
Обновлено 11 ноябряПоследнее место работы (1 год)Помощник владельца / чайный мастерДекабрь 2021 – декабрь 2022
Обновлено в 15:35Последнее место работы (9 мес.)Специалист по документооборотуСентябрь 2018 – июнь 2019
Обновлено в 15:30Последнее место работы (1 год и 8 мес.)Специалист отдела рекламыСентябрь 2013 – май 2015
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОАХОПерсональный ассистент