Москва
Резюме № 48548609
Обновлено 18 мая 2020
Превью фото соискателя

Personal assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
30 лет (родилась 14 июня 1995), не состоит в браке, детей нет
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 2 месяца

    • Август 2019 – работает сейчас
    • 6 лет и 5 месяцев

    Sales manager

    ATA Freight, Москва
    Экспедиторская

    Обязанности и достижения:

    • Using a strategic sales planner to optimize time and territory management; • Establishing relations with customers, developing current opportunities or acquiring the business; • Collect relevant customer information for the RFI/RFP/RFQ and prepare documents for customer implementation in order to ensure proper operational handover and implementation to meet customer expectations; • Managing and developing the assigned Field Sales Territory; • Building and strengthening relationship with existing and new customers; • Preparation of commercial offers, contracts; • Negotiations with customers; • Participations in tenders; • Developing and implementing a personal sales plan
    • Январь 2018 – август 2019
    • 1 год и 8 месяцев

    Pre-sales

    ATA Freight , Москва
    Экспедиторская

    Обязанности и достижения:

    • Making telephone calls to customers on a regular basis (20 per a day); • Managing existing customers and potential customers via telephone; • Establishing, developing and maintaining business relation with customers; • Completing daily and weekly reports; • Closely liaise with other departments within the Company; • Maintaining accurately the customer database; • Document processing (invoices, AWB/WB/RWB/TH, CMR); • Collecting necessary information from the customers and downloading this in ERP system.
    • Ноябрь 2017 – декабрь 2018
    • 1 год и 2 месяца

    Personal assistant

    ATA Freight
    Экспедиторская

    Обязанности и достижения:

    • Prepared regular and administrative documents (letters, orders) and their coordination with the strict deadlines; • Organized business and personal travel trips (ordering air, train / train tickets, hotel reservations, etc.), scheduling meetings; • Collected, analyzed necessary information for the organization according to the General Manager requirements; • Technical assistance (copying, scanning); • Planed, coordinated and manage work schedules of the General Director (organized meetings, conference calls); • Executed orders of the Head of Department, drawing up business regulations, ensuring meetings and cross-functional coordination with the Managers; • Maintained a database of protocols, orders, internal documentation. • Planning of the manager’s working day: preparation and approval of the manager’s schedule of meetings, visits, work sessions, calls, receptions and other events. • Interaction with the General Services and Administration Department to ensure the change of tickets and arrangement of a temporary place for the manager (business lounge, hotel, etc); - interaction with the General Services and Administration Department with regard to manager’s accommodation issues, making quick decisions with regard to the accommodation issues in case of problems; preparation of reporting documents after the manager’s business trip • Organization and technical assistance for external meetings and negotiations, in particular: • Timely ordering of taxi and / or corporate vehicles to the meeting venue and back, control of jobrelated • Purposes of the taxi usage, post-trip cost control, preparation of required reporting documents; • If necessary, ordering of building passes for the manager, as well as corporate vehicle passes; • Booking of rooms to hold negotiations and business meetings, also during manager’s business trips.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

CRM, Microsoft office (Word, PowerPoint, Excel), Outlook

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено в 17:30Последнее место работы (7 лет)Менеджер по кадрамСентябрь 2009 – сентябрь 2016
Обновлено в 17:30Последнее место работы (5 лет и 3 мес.)Менеджер по кадрамИюль 2011 – октябрь 2016
Обновлено в 19:40Последнее место работы (4 года и 11 мес.)ДиспетчерЯнварь 2021 – работает сейчас
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (4 года)Помощник нотариусаАвгуст 2009 – август 2013
Обновлено 17 декабряПоследнее место работы (2 мес.)Помощник руководителя компанииСентябрь 2025 – ноябрь 2025
Обновлено в 16:09Последнее место работы (2 года и 1 мес.)МаркетологНоябрь 2023 – работает сейчас
Обновлено в 17:07Последнее место работы (9 лет и 4 мес.)РуководительФевраль 2016 – июнь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводство



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob