Москва
Резюме № 37803684
Обновлено 17 июля 2017
Превью фото соискателя

Personal Assistant / Department Coordinator

Была больше месяца назад
По договорённости
40 лет (родилась 03 марта 1985)
Москва
Занятость
не указано
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 8 месяцев

    • Август 2010 – декабрь 2016
    • 6 лет и 5 месяцев

    Business-coordinator

    Alstom LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    GAS Business ALSTOM LLC Russia General organizational support • Informational and organizational support for units and Business MD; • Business trips and visa support arrangement; • Proofread project reports; • Training for new employees on project coordination support and project process; • Written translation support (thermal power area and business correspondence); • Business events preparation (participation in conferences and exhibitions). Project coordination • Project records control (Project Database maintenance, PIRS, Lotus Notes, SAP (Pmx); • Maintenance of Timesheets in SAP, employee reports audit in Pmx (SAP); • Consolidation of project working hours data, monthly submission of Timesheets to HR department (Projects and Gas Business Unit for payroll purposes); • Migration staff support on projects; • Key User support for employees in SAP (Time-Clerk, Travel&Report Modules, Purchasing); • Collaboration with multiple departments on projects execution issues. Other duties/projects • Participation in the Audit of customs documents of ALSTOM legacy business units (PAC, GAS, GRID, Turbomachines, Soyuz); • Purchase orders placement in SAP, invoice payment control; • Service providers and Customs clearance document flow management; • Interaction with accounting department; • Suppliers search, Contracts formation, Customers Liaison on service delivery.
    • Май 2009 – август 2010
    • 1 год и 4 месяца

    Personal Assistant to the President

    City Hals CJSC, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Calendar maintenance and meetings coordination support; • Translation of current work plans, tender documents and reports in Real estate; • Preparation business trips reports and cash reports through 1C Tool; • Arrangement of all travel aspects (tickets, hotels, visa, transfers); • Preparation of Power Point presentations (tendering); • Administrative company staff management.
    • Июль 2007 – июнь 2008
    • 1 год

    Reference secretary/Translator

    Trade Design CJSC, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Processing incoming /outgoing mail and inquiries • Translation of incoming and outcoming requests to foreign partners (vendors); • Negotiation support for foreign partners; • Business-trips arrangement (tickets, hotel reservations, visa support); • Translations of current plans and work reports, technical documentation (instructions for professional HoReCa equipment); • Correspondence support for company top-management.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Organized, goal-oriented, adept multi-tasker. Sharp awareness of omissions, inaccuracies, and prompt with corrective action. Self-starter, quick study and team player. Commit to ongoing professional and personal development together with the exceptional time management and multi-tasking for fast-paced environment. Enjoy drawing, gardening, fitness and travelling in leisure time. SAP, Lotus Notes, Business Engligh correspondence, Organizational skills, advance reports, organization of business trips, customs clearance, Russian Customs Code, Incoterms, Business correspondence, goods and services purchasing, electronic document management, №311-FZ, administrative support supervision, contracts drafting, document management, administrative support for foreign employees/expatriates, induction trainings for administrative staff, organization of meetings.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Испанский язык — разговорный
  • Португальский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 10 ноябряПоследнее место работы (1 год и 9 мес.)Операционный директорНоябрь 2021 – август 2023
Обновлено в 16:10Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Помощник руководителяЯнварь 2024 – работает сейчас
Обновлено в 17:28Последнее место работы (6 мес.)Ведущий специалист по документооборотуОктябрь 2024 – апрель 2025
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (4 года)Помощник нотариусаАвгуст 2009 – август 2013
Обновлено 19 ноябряПоследнее место работы (11 мес.)Менеджер колл-центраИюль 2018 – июнь 2019
Обновлено в 17:29Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Помощник юристаЯнварь 2024 – работает сейчас
Обновлено 24 ноябряПоследнее место работы (1 год и 5 мес.)Офис-менеджерМарт 2021 – август 2022
Обновлено в 16:53Последнее место работы (7 мес.)Помощник начальника отделенияФевраль 2025 – сентябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводство