Москва
Резюме № 35756639
Обновлено 27 июля 2016
Превью фото соискателя

Personal Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
36 лет (родилась 01 сентября 1989), не состоит в браке, детей нет
Москваготова к переезду
Добрынинская
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 3 года и 10 месяцев

    • Август 2013 – июль 2015
    • 2 года

    Assistant Director of the commercial Departement

    OJSC "Airlines "TRANSAERO, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Handle calls and promptly forward them to appropriate person among 85 employees. - Responsible for scheduling meetings for all employees; escorts visitors to staff members’ offices, along with providing hospitality service arrangements as requested by staff. - Compose and distribute inter-departmental memorandums (e-mail, documentary and voice) ensuring timely delivery and receipt of important information while at the time maintaining confidentiality. - Prepare and assemble media kits for marketing and public relations departments. Wrote press releases for monthly advertising e-mail lists and company's website in English and Russian languages. - Responsible for making domestic and international travel arrangements for senior-level executives: booking tickets, hotel rooms, preparation of all necessary documents. - Established and maintain electronic records management system for all incoming and outgoing correspondence. - Made a memo to upper management about a possible collaboration, clearly presented commercial offer of potential partners. Most of the proposals had been endorsed at the highest level, because I've personally helped companies in their preparation. - Organize, sort and assign mail distribution for all the employees.
    • Октябрь 2012 – август 2013
    • 11 месяцев

    Офис-менеджер

    ОАО "АК "ТРАНСАЭРО", Москва

    Обязанности и достижения:

    - Coordinate a range of staff as well as perform operational support activities for the unit; serve as a liaison with other departments and operating units in the resolution of day-to-day administrative and operational problems. Provide administrative/secretarial support for the department/division such as answering telephones, assisting visitors, and resolving and referring a range of administrative problems and inquiries. - Organized, sorted and determined the distribution of mail for all employees. - Schedule and coordinate meetings, interviews, appointments, events and other similar activities with calendar MS. OutLook. - Successful service of senior management during meetings (coffee lady, the involvement of the necessary staff in the preparation and maintenance conferences) allowed me to take the post of chief of three office managers.
    • Октябрь 2011 – октябрь 2012
    • 1 год и 1 месяц

    Fight attendant

    ОАО "АК "ТРАНСАЭРО", Москва

    Обязанности и достижения:

    - Assuring comfort and safety to passenger every time. - Performing security sweeps and safety checks on board. - Before the plane takes-off demonstrated safety features of aircraft. - Helped cabin crew with the in-flight meals and beverages service. - Providing bureau de change facility and in-flight shopping service. - Provided a first aid when it necessary.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

I love the intellectual and creative development, tend to the permanent improvement of professional level, loyal and respectful to leaders and the interests of their business, respect the chain of command. Ready for irregular hours and working day, never afraid of heavy loads and overtime, have a great desire to work in a professional, successful team and grow with the company. - Advanced PC user; - Foreign language: English – free speaking; - Planning and scheduling; - Report and document preparation; - Immense ability to schedule appointments and maintain calendars. - Strong ability to compose and edit already written materials.

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
  • Французский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 12 декабря
Обновлено 10 декабряПоследнее место работы (4 мес.)Продавец-консультант, кладовщикНоябрь 2022 – март 2023
Обновлено 1 декабряПоследнее место работы (2 года и 9 мес.)Менеджер по продажамЯнварь 2009 – октябрь 2011
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 мес.)СекретарьАпрель 2024 – май 2024
Обновлено вчераПоследнее место работы (3 мес.)Менеджер клиентского залаМай 2025 – август 2025
Обновлено 20 октябряПоследнее место работы (1 год)Секретарь на ресепшнИюнь 2006 – июнь 2007
Обновлено вчераПоследнее место работы (4 мес.)Персональный менеджерИюль 2023 – ноябрь 2023
Обновлено 17 ноябряПоследнее место работы (4 года и 2 мес.)Оператор интернет-магазинаМай 2015 – июль 2019
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob