Москва
Резюме № 2993948
Обновлено 17 октября 2022
Превью фото соискателя

Office-manager, receptionist, personal assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
44 года (родилась 18 августа 1981), не состоит в браке, детей нет
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 12 лет и 1 месяц

    • Март 2017 – ноябрь 2017
    • 9 месяцев

    Personal assistant

    Centurion group, Москва

    Обязанности и достижения:

    - handling all incoming calls & directling as appropriate; - handling business correspondance - organising business meetings - providing office management - welcoming clients (tea/coffee) - documents' scanning/printing/stitching - sending/receipt of business correspondence - travel-support - calendar managing - worked with correspondence; - interpreting buisness meetings.
    • Март 2014 – февраль 2017
    • 3 года

    Secretary

    Design bureau, Москва

    Обязанности и достижения:

    - provided office management - ordered catering, office food, stationary and other supplies - was responsible for the constant availability of all the standard documents (charters, tax authorities and accounting papers etc) - organised meetings - greeted and announced visitors promptly and professionally - calendar managing - travel support - handled business correspondance - worked with correspondence; - scanning, copying, faxing documents; - handling all incoming calls & directling as appropriate.
    • Август 2010 – февраль 2013
    • 2 года и 7 месяцев

    Personal assistant, English language teacher, manager of ABC school

    "Youth Centre", Оренбург

    Обязанности и достижения:

    - coordinated taxi requests - ordered catering, office food, stationary and other supplies - was responsible for the constant availability of all the standard documents (charters, tax authorities and accounting papers etc) - organised meetings - greeted and announced visitors promptly and professionally - provided office management - calendar managing - travel support - handled business correspondance - scheduled classes; - tought groups & individuals; - supervised teaching process; - worked with correspondence; - scanning, copying, faxing documents; - handling all incoming calls & directling as appropriate; - led advertising company for school "ABC" - negotiated with employers from USA by phone; - found the job-offer for our students.
    • Август 2007 – август 2010
    • 3 года и 1 месяц

    English language teacher

    Orenburg Institute of Economics & Culture, Оренбург

    Обязанности и достижения:

    - planned working year process; - tought English for groups & individuals; - was a leader of linguistic hobby group " Lingvo"; - participated in scientific conference.
    • Сентябрь 2005 – август 2007
    • 2 года

    Office-manager

    "Zhilyo", Оренбург

    Обязанности и достижения:

    - handling all incoming calls & directing as appropriate; - welcoming clients; - dealing with postage couriers; - scanning, coping, faxing documents; - showed real estate objects to a customers; - advised about real estate objects; - negotiated with sub-contractors; - ordering stationary & kitchen supplies
    • Август 2004 – май 2005
    • 10 месяцев

    Manager

    Nautilus inc, Оренбург

    Обязанности и достижения:

    - searching new clients; - working with vip-clients, regular customers; - promo-action organization & control; - organization of corporate occasions; - createed scenario for corporate occasions

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Knowladge of HTML University degree, fluent English speaker with good writing skills, punctual, inteligent, good-looking, energetic & enthusiastic person, easy-educated, driving license (over 7 years), own car, excellent communication skills, sense of responsibility, of organization, active person, sense of initiative, good presentation. Компьютерные навыки: MS Office, HTML elementary

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 11 июляПоследнее место работы (7 мес.)InterpreterИюль 2019 – февраль 2020
Обновлено 21 июляПоследнее место работы (4 мес.)Teacher of the English LanguageОктябрь 2017 – февраль 2018
Обновлено 27 ноябряПоследнее место работы (1 год и 1 мес.)Кассир, помощник повара, администраторомАвгуст 2023 – сентябрь 2024
Обновлено 5 декабря
Обновлено 4 декабря
no-avatar
Ресепшеонистз/п не указана
Последнее место работы (1 мес.)Преподаватель английскогоНоябрь 2025 – работает сейчас
Обновлено 2 декабря
Обновлено 20 октябряПоследнее место работы (2 года и 6 мес.)Офис-менеджер / Помощник руководителя / СекретарьИюнь 2023 – работает сейчас
Обновлено 19 июля
Обновлено 24 августаПоследнее место работы (1 год и 4 мес.)Хостес в ресторанАвгуст 2024 – работает сейчас
Обновлено вчераПоследнее место работы (3 года и 11 мес.)Продавец-кассирОктябрь 2021 – сентябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментpersonal assistant



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob