Москва
Резюме № 21226891
Обновлено 16 июля 2013
Превью фото соискателя

Менеджер по аренде

Был больше месяца назад
55 000 ₽
41 год (родился 26 ноября 1984), не состоит в браке, детей нет
Москваготов к переезду
Кантемировская
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 4 года и 3 месяца

    • Февраль 2012 – октябрь 2012
    • 9 месяцев

    Property manager

    evans

    Обязанности и достижения:

    Organization of management of real estate objects Implementation of repair work, search of client, Preparation and coordination of documents and contracts, Organization of sponsor's programs, Performance of personal orders of the business owner, Maintaining financial reports, Correspondence and communication with clients of the company, Support implementation to rent department. Office Management. Coordination of repairs to the office. Maintaining office supplies and materials. Coordination of trips for local and international personnel. Maintain office arrival and departure for all personnel at the reception area. Document flow management; Handle phone calls and correspondence. Manage the drivers activities – delivery of documentation and trips as necessary Controlling work of the staff (cleaning service, reception, couriers) Ordering office supplies (communicating with contractors, controlling delivery and payments) Collecting and checking expence reports Organization of additional services Prepare expense reports Working with the insurance company for payment of insurance claims Coordination of technical staff at the facilities for repair
    • Январь 2011 – декабрь 2011
    • 1 год

    Customer service specialist/ administrator

    Tsvetnoy Central market

    Обязанности и достижения:

    Coordination of contracts’ and agreements’ terms Make recommendations on service improvements and cost reduction. Participate in office projects Support office services and processes in Petcare National office (guest reception, incoming/outcoming mail, faxes, stationary&consumables stock keeping, courier services, business cards, subscription, cleaning etc.). Support office space condition in accordance with corporate standards (Clean Office policy, meeting spaces, storage rooms, solve technical problems etc). Plan and organize office rearrangements and other activities in the office. Organise and support external events for MT and VIP visitors. Office management support; Document flow management; Dealing with couriers services, taxi services, water delivery, plumbers services Preparing reports Planning budget for office expences January 2010 — December 2010
    • Январь 2010 – декабрь 2010
    • 1 год

    Manager

    Kreschatic

    Обязанности и достижения:

    Working with customers on the trading floor Reporting sales Scheduling of working time Execute the sales plan to improve the quality of service training and recruitment of new staff to control the supply of products
    • Июнь 2008 – ноябрь 2009
    • 1 год и 6 месяцев

    Administrative manager

    M-style, Москва

    Обязанности и достижения:

    Сonclusion of lease contracts Cost Management Management of service personnel Show properties Preparation of commercial offers Tracking and timely payment of debt Support office space condition in accordance with corporate standards Plan and organize office rearrangements and other activities in the office. Preparing reports Maintaining administrative support of the office Planning budget for office expences Participating in internal events' organization Controlling work of the staff (cleaning service, reception, couriers) Ordering office supplies (communicating with contractors, controlling delivery and payments) Collecting and checking expence reports Assisting to Travel and Expat Coordinator (by request) Maintaining other administrative tasks under control of Administrative Man

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Общительный, трудолюбивый, без вредных привычек, нацелен на результат, опыт решения сложных ситуаций в режиме многозадачности, опыт работы с топ-персоналом крупных компаний, опыт работы со стартапа до поставленной цели, ответственный, пунктуальный. Рассматриваю предложения с оформлением по ТК и социальным пакетом. ОКЛАД от 35 000 net Strong communication and organizational skills. High level of autonomy and responsibility. Confidentiality and dependability. Problem analysis and problem solving skills. Initiative and persistence. Attention to detail and accuracy. Strong knowledge of MS Office, including Word, Excel Excellent organizational and planning skills. Excellent communication & relationship skills. Компьютерные навыки: 1-С, Folio. MSoffice. internet. EPS managment

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 9 ноября
Обновлено 20 октября
Обновлено 26 октября
Обновлено 19 октября
Обновлено 19 октября
Обновлено 19 октября
Обновлено 11 октября
Превью фото соискателя
Менеджер по арендез/п не указана
Последнее место работы (1 год и 1 мес.)Риелтор по продаже недвижимостиАвгуст 2024 – сентябрь 2025
Обновлено 19 августаПоследнее место работы (3 года и 9 мес.)Санитарка-уборщицаМарт 2022 – работает сейчас
Обновлено 19 июляПоследнее место работы (1 мес.)Кассир в супермаркетСентябрь 2020 – октябрь 2020
Работа в МосквеРезюмеПродажиАгентства недвижимости, оценка недвижимостиМенеджер по аренде