Москва
Резюме № 4220588
Обновлено 9 марта 2013
Превью фото соискателя

Manager

Была больше месяца назад
50 000 ₽
39 лет (родилась 09 сентября 1986), не состоит в браке, детей нет
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 7 месяцев

    • Сентябрь 2012 – работает сейчас
    • 13 лет и 4 месяца

    Alumni Communications and Grants Specialist

    American Councils for International Education, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Managing day to day operations of the FLEX Alumni Grant Program, including promotion, training, grant selection, notification, wire transfers, and financial oversight • Updating FLEX Alumni web site and administering the FLEX alumni listservs; • Supervising part-time Moscow FLEX Alumni Coordinator and assisting in organizing events for FLEX alumni in Moscow and Central Federal Region; • Developing and updating training materials for staff and alumni; • Preparing for and participating in the FLEX Eurasia Alumni Coordinator training conference, which is held in Moscow each fall; Assisting the Alumni Program manager and Program officer in developing and realizing new programming ideas; • Cultivating a network of professional contacts that can be tapped for alumni activities.
    • Апрель 2011 – апрель 2012
    • 1 год и 1 месяц

    Allocation Manager

    United Way of Russia, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Organizing and preparing trainings for charities (Pro-bono) and charitable events (auction, bazaar, sport events); - Providing applicants with Allocations documents (Strategy and Procedure, Grant Application Form, FAQ) and consulting on the documents, budget calculating and other issues; - Preparing grant agreements forms for signing; - Keeping and updating archives (hard copies) and database on non-profit organizations; - Keeping the statistics updated, email and telephone communications with charitable organizations; - Assisting Deputy Director in all allocations issues (search for new charities, control visits, follow up on the grants, site visits support); - Supporting in preparation of AC documents (overviews, drafts of the grant agreements with the charities); - Secretarial duties (correspondence, telephone calls, translations); - Keeping the office up in the working condition, maintaining the documents in order.
    • Август 2010 – декабрь 2010
    • 5 месяцев

    Office Manager

    4R Enterprises Sport, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Search and developing relations with new customers (client database was increased by 30% in a 3 month period); - Maintaining relations with existing clients; - Organization of seminars and consultations outside the office space (open seminars for athletes with participation of American coaches); - Communication with counterparts abroad (agents, coaches, teachers, schools' administrations); - Travel management; - Conducted marketing and other advertising initiatives; - Maintaining and reconciling electronic and paper client databases.
    • Июнь 2009 – май 2010
    • 1 год

    Leasing Professional

    Campus Advantage, Город за рубежом

    Обязанности и достижения:

    - Managed relationships with new and existing clients - Apprised clients’ housing needs and advised them on appropriate options. - Arranged viewing appointments in a high-pressure office environment. - Conducted social media and other advertising initiatives. - Maintained and reconciled electronic and paper client databases. - Researched clients’ credit histories, organized all necessary documentation and generated lease singing.
    • Март 2009 – май 2010
    • 1 год и 3 месяца

    Research assistant

    USC

    Обязанности и достижения:

    - Translation from Russian into English; - Collected necessary historical materials for the forthcoming book.
    • Январь 2009 – май 2009
    • 5 месяцев

    Administrative Assistance

    USC Enrollment Service

    Обязанности и достижения:

    - Assisted with data management and special projects; - Bookkeeping; - Data entry; - Translated official documents; - Gathered and organized required information.
    • Сентябрь 2006 – декабрь 2008
    • 2 года и 4 месяца

    Customer Service

    USC

    Обязанности и достижения:

    - Assisted customers with inquiries and concerns; - Prepared weekly inventory reports; - Created store window and counter designs.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Reading, runnning, following up on news, hanging out with friends, etc USC Women’s Varsity Rowing 2004-2008 • CRCA All-West Region First Team - 2006 • CRCA Pocock All-America Second Team - 2006 • Pac-10 All-Conference Team – 2006 Member of Russian National Rowing team 2000-2004 Компьютерные навыки: Mac, PC, Microsoft Word, Exсel, Outlook, PowerPoint

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 23 похожих резюме
Обновлено 22 октябряПоследнее место работы (6 лет и 3 мес.)Bilingual teacher (English)Сентябрь 2019 – работает сейчас
Обновлено 5 октября 2009Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Senior Technical support analystСентябрь 2007 – август 2009
Обновлено 18 сентября 2013Последнее место работы (1 год и 11 мес.)Logistics Specialist with foreign partnersОктябрь 2010 – сентябрь 2012
Обновлено 3 декабря 2012
no-avatar
Assistant Managerз/п не указана
Последнее место работы (6 мес.)English teacherИюль 2011 – январь 2012
Обновлено 18 сентября 2014Последнее место работы (12 лет и 1 мес.)English TeacherНоябрь 2013 – работает сейчас
Обновлено 27 апреля 2015Последнее место работы (1 мес.)АссистентЯнварь 2014 – февраль 2014
Обновлено 23 марта 2015Последнее место работы (11 лет и 2 мес.)Личный ассистент руководителяОктябрь 2014 – работает сейчас
Обновлено 31 октября 2013Последнее место работы (13 лет и 5 мес.)The founder and head of TESLEDU educational and testing centerИюль 2012 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеНекоммерческие организации, волонтерствоОбщественные организации, ассоциации, фондыМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob