Москва
Резюме № 51425370
Обновлено 30 июля 2024
Превью фото соискателя

Management Assistant

Была больше месяца назад
120 000 ₽
60 лет (родилась 01 июля 1965)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 26 лет и 10 месяцев

    • Ноябрь 2000 – июль 2021
    • 20 лет и 9 месяцев

    Management Assistant

    US EMBASSY MOSCOW, Москва

    Обязанности и достижения:

    Minister Counselor Assistant for Management Regional Security Office-Administrative assistant Performed all administrative duties for the office, including submitting financial reports, orders for the office. Consumables and equipment, updating the embassy databases, personnel inquiries for employees, HR requests for employees. Translations official correspondence. Press releases, assistance with protocol issues such as serving as interpreter, and provides support as needed during high -level visits. Also assists with administrative procedures, researching or other supportive measures as needed. Assistance with pre-planning of major events include increased responsibility, coordination, and initiative to complete tasks. Provided executive level support to the US Embassy Coordinated and scheduled high level conferences, meetings, special events. Organized the calendar, appointments, travel arrangements, hotels, ground transportation. Managed the security questions, acted as a liaison. Prepared all company invoices, research, investigations on claims. Prepared and edited reports, correspondence. More than 20 years' experience in Management, public administration, communication. Security Management, Preparation of all company invoices, research, investigation of claims. Prepared and edited reports, correspondence. More than 20 years of experience in management, public administration, communications
    • Май 2018 – август 2018
    • 4 месяца

    Security coordinator

    NBC Universal, Москва

    Обязанности и достижения:

    NBC-UNIVERSAL Telemundo USA Analytical review - ------ Performed all administrative duties for the office, including submitting financial reports, orders for the office. Consumables and equipment, updating the embassy databases, personnel inquiries for employees, HR requests for employees. Translations official correspondence. Press releases, assistance with protocol issues such as serving as interpreter, and provides support as needed during high -level visits. Also assists with administrative procedures, researching or other supportive measures as needed. Assistance with pre-planning of major events include increased responsibility, coordination, and initiative to complete tasks. Provided executive level support to the US Embassy Coordinated and scheduled high level conferences, meetings, special events. Organized the calendar, appointments, travel arrangements, hotels, ground transportation. Managed the security questions, acted as a liaison. Prepared all company invoices, research, investigations on claims. Prepared and edited reports, correspondence. More than 20 years' experience in Management, public administration, communication. Security Management, Preparation of all company invoices, research, investigation of claims. Prepared and edited reports, correspondence. More than 20 years of experience in management, public administration, communications.
    • Апрель 2001 – ноябрь 2010
    • 9 лет и 8 месяцев

    Travel assistant

    Carlson Wagonlit Travel Europe Region, Москва
    Travel Logistics and Booking Services

    Обязанности и достижения:

    Carlson Wagonlit Travel / US Embassy ------- Leads research, analysis, writing and reporting responsibilities in this area. Providing official support for the Embassy employees regarding official and personal trips. Using 6 international reservation systems: Amadeus, Gabriel, Sirena, Saber, Sonic, System-1. Support to manage, update, maintain and improve electronic customer relations management database.
    • Октябрь 1994 – март 2001
    • 6 лет и 6 месяцев

    Representative manager

    Continental Airlines

    Обязанности и достижения:

    Sales manager

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Managed the security, executive level support, public administration, Security Management, official support, Excellent communication skills, Problem Solving, Self-motivated, Time Management, Working Independently, manage shifting priorities, project support, Microsoft Excel, Microsoft Office, Microsoft Office 2007, Microsoft Office 2010, Microsoft Office 365, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word Обучаемость

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Русский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 451 похожее резюме
Обновлено 30 октябряПоследнее место работы (5 лет и 7 мес.)Художник по светуМай 2020 – работает сейчас
Обновлено 10 ноябряПоследнее место работы (4 мес.)Младший продюсер / Ассистент руководителя проектовИюнь 2025 – октябрь 2025
Обновлено 18 ноябряПоследнее место работы (10 мес.)Бизнес-ассистентЯнварь 2025 – ноябрь 2025
Обновлено 24 октябряПоследнее место работы (5 лет и 2 мес.)Бизнес-ассистентМарт 2020 – май 2025
Обновлено 16 октября
Превью фото соискателя
Manager60 000 ₽
Последнее место работы (8 мес.)Senior sales managerИюнь 2017 – февраль 2018
Обновлено 22 июляПоследнее место работы (4 года и 2 мес.)Администратор с функциями SMM менеджераОктябрь 2021 – работает сейчас
Обновлено 23 июляПоследнее место работы (2 года)Руководитель проектаМарт 2023 – март 2025
Обновлено 23 августаПоследнее место работы (1 год)Бизнес-ассистент руководителяАвгуст 2024 – август 2025
Обновлено 28 августаПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Project Manager / Бизнес-ассистентОктябрь 2024 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментManager



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob