Москва
Резюме № 559902
Обновлено 18 ноября 2010
Превью фото соискателя

HSE manager / Deputy director / Sales & marketing manager / Management

Был больше месяца назад
По договорённости
48 лет (родился 25 мая 1977), cостоит в браке, есть дети
Бакуготов к переезду
28 Май
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 25 лет и 9 месяцев

    • Январь 2009 – работает сейчас
    • 17 лет

    Port Manager & HSE senior inspector

    AZTRANS LTD.

    Обязанности и достижения:

    - Management of HSE Department and lead team with 5 HSE inspectors - Harborage security/safety supervision & port control inspection - Contingency Planning, Risk Assessment Implementation according Company procedures - Toolbox, First Aid Induction conducting, Personal Monitoring of PPE - Supervision to ensure the orderly, safe, efficient and pollution-free operations at the Terminal and Port according terminal and Port Regulations - Arranging daily inspections of the site and safety personnel to identify and correct non-compliance with the safe working practices - Providing written reports, schedules and etc. to management - Involvement in the management and support of daily fleet operations - Involvement in the support, maintenance and growth of the Company’s QHSE MS; Quality, health, Safety and environment management system
    • Март 2007 – декабрь 2008
    • 1 год и 10 месяцев

    Interpreter/Assistant to Transport Manager

    KARASUOPCO

    Обязанности и достижения:

    - Mechanical aptitude and basic knowledge of machinery - Risk Assessment Implementation according Company procedures - Leading safety awareness training within the site teams, toolbox, First Aid Induction, including safe driving - Arranging daily inspections of the site and safety personnel to identify and correct non-compliance with the safe working practices - HSE management system implementation during Heavy Lifting Operations - Bridging & communication with vendors - Ordering, tracking of MSRs & reordering of parts - Controlling and updating the maintenance database - Control of cards on each vehicle to define service time - Coordinating daily material transfer - Maintain confidentiality of all information and data
    • Февраль 2005 – март 2007
    • 2 года и 2 месяца

    Sales & Marketing Manager of IT Solutions

    American Corporation

    Обязанности и достижения:

    - Data gathering and analysis of requirements - Prospect Relations Improvement - Preparation of proposals & negotiating - Invoicing and payment coordination - Preparation of Contracts & Cash Receipt Plan - Clients database support and preparation of reports & sales forecasts - Dealing with local support services - Corporate News Preparation & Correspondence
    • Февраль 2004 – август 2004
    • 7 месяцев

    Sales Supervisor

    Colgate-Palmolive Co.

    Обязанности и достижения:

    - Generate sales and maintain positive image among clients - Finding out the would-be customer, carrying on trade negotiations with Clients - Goods Delivery Control, Logistic and Security treatment to goods during transportation, creation of market system/circuit, preparing of route plans - Following handling processes including: timing, creating priority list of clients - Prevention of conflicts & misunderstanding - Qualitative & quantitative marketing research - Productive Relations Improvement
    • Январь 2003 – февраль 2004
    • 1 год и 2 месяца

    Clerk/Translator

    CCIC, BTC Pipeline Project.

    Обязанности и достижения:

    - Arranging daily inspections of the site and safety personnel to identify and correct non-compliance with the safe working practices - Implementation risk assessment according Company procedures - Implementation of the HSE management system while offloading/onloading and transportation of the equipments needed in BTC pipeline construction - Providing office inventory control - Supervising and maintaining filing system, preparing correspondences, document invoices - Translate during meetings, field visits, and etc. - Participation in selection and evaluation process of the candidate
    • Октябрь 2002 – январь 2003
    • 4 месяца

    Translator/Interpreter

    Turan Hazinedaroglu & Oztash Inshaat and PACE & AC Joint Ventures

    Обязанности и достижения:

    - Perform synchronic interpretation of monthly progress meeting holding at site offices between Contractor and Consultant & translation of all written documents required for the project including technical reports, monthly progress reports, contracts, correspondence, and training materials.
    • Ноябрь 1999 – октябрь 2002
    • 3 года

    Deputy General Director

    EUROPE+BAKU CJSV (Worldwide network radio)

    Обязанности и достижения:

    - Taking part in official meetings, decision-making analysis of information - Instruction and control of the employees - Business Partner Relationship - Strong organization, communication and administrative skills

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Sales, Communication Skills, Translation, Microsoft Office, Data base Knowledge, Excellent computer skills and ability to type quickly, Photo Impression 2000, Supervision, Marketing, Customer Service Experience, Internet applications, Availability of driving license. I possess well developed trade, leadership, organizational and supervisory skills. I have honed my skills and gained extensive sales, marketing, supervisory & managerial knowledge and experience through working in different departments of various companies for many years and believe that I would be a valuable asset to your company and operations. I also took part in emergency responsibility by mustering and control muster points and ensured that all visitors comply with area HSE procedures. I have been working both in local and international companies and for many years was exposed to a multicultural environment which has taught me exceptional communication skills. I am confident team player, able to input to the success and harmony of the team. Availability of driving license and 5 year of regular driving experience. Good knowledge of MS Office applications (MS Office, Lotus, etc.) Компьютерные навыки: MS office, Lotus, etc.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Итальянский язык — базовый
  • Турецкий язык — cвободное владение
  • Азербайджанский язык — cвободное владение
  • Русский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 22 похожих резюме
Обновлено 21 октября 2003Последнее место работы AdminestratorЯнварь 2003 – январь 2003
Обновлено 9 ноября 2003Последнее место работы InterpreterОктябрь 2003 – октябрь 2003
Обновлено 12 февраля 2004Последнее место работы (6 мес.)Секретарь-референт/ Помошник МенеджераНоябрь 1996 – май 1997
Обновлено 30 июля 2004
no-avatar
PR manager12 000 ₽
Последнее место работы (2 года)Пиар менеджерИюль 2002 – июль 2004
Обновлено 13 февраля 2007Последнее место работы (20 лет и 4 мес.)General manager assistantАвгуст 2005 – работает сейчас
Обновлено 5 марта 2005
no-avatar
Managerз/п не указана
Последнее место работы (8 мес.)managerМарт 2004 – ноябрь 2004
Обновлено 3 марта 2008Последнее место работы (20 лет)Business Development ManagerДекабрь 2005 – работает сейчас
Обновлено 28 ноября 2005
no-avatar
Office Manager21 000 ₽
Последнее место работы (23 года и 6 мес.)Technical Office Document Controller SpecialistИюль 2002 – работает сейчас
Обновлено 28 июля 2006
no-avatar
Sales or Marketing managerз/п не указана
Последнее место работы (20 лет и 1 мес.)Sales ManagerНоябрь 2005 – работает сейчас
Обновлено 23 мая 2006Последнее место работы (5 лет и 9 мес.)Receptionist, director assistantЯнварь 2000 – октябрь 2005
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджментМенеджер по продажам



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob