Москва
Резюме № 45771740
Обновлено 24 мая 2019
Превью фото соискателя

HR specialist

Была больше месяца назад
70 000 ₽
31 год (родилась 17 февраля 1994)
Москва
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 8 месяцев

    • Сентябрь 2018 – январь 2019
    • 5 месяцев

    Audit Assistant

    JSC KPMG, Москва

    Обязанности и достижения:

    Performance of certain audit procedures under direct supervision of In-charge and/or an Engagement Manager having the necessary qualification approval, applying the company's standards and procedures. * Performed substantive audit procedures and tests of internal controls to ensure completeness, existence, accuracy, valuation, ownership/obligation, presentation of the financial statements items. * Took part in a preparation of general sections of the audit file (planning and completion) for a huge Russian oil & gas company; a leading delivery company; and a multinational software and information technology business. * Participated in a program provided by Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) and got certified by passing F1 Accountant in Business, F2 Management Accounting and F3 Financial Accounting exams.
    • Апрель 2018 – сентябрь 2018
    • 6 месяцев

    Chief Operating Officer

    INSTITUTE FOR EDUCATION DEVELOPMENT

    Обязанности и достижения:

    Administration of the day-to-day operations of the institute, coordination between departments, strategic workforce budget planning, and monitoring of financial statements and reporting for compliance with regional and federal requirements. * Optimized business processes by introducing a new CRM system in everyday operations of the institute. * Introduced a new wage payment system based on the effective contract principles, which allowed to increase effectiveness of the working process. * Supervised the process of launching a new educational program `IT-cube' aimed at improving IT skills among teenagers in Astrakhan region (planning, contracts & procurement, execution, control). The project is still ongoing. * Led the development of an automated information system (PLATFORMA.INSTITUTE) including all educational services we provide and a database of our clients, which allowed to improve agility to react to any changes. * Increased organisation's non-budget revenue by reaching an agreement with a well-known television and internet provider to supply some fixed assets (fiber optic communication lines).
    • Август 2017 – апрель 2018
    • 9 месяцев

    Finance & Contracts Executive

    MISSION CONTROL EVENT MANAGEMENT (Dubai,UAE)

    Обязанности и достижения:

    General handling of day to day office management, accounting work and bank relations, client relations, assistance in other areas of operations as required by the team. * Managed the company's financial and accounting affairs resulting in maximized profits and shareholders' returns. * Reconciled the company's transactions and prepared financial statements for the year. * Allocated budget for different types of projects resulting in reduced costs. * Forecasted revenues, expenses, break-even points for the projects. * Advised on VAT taxation within the scope of business activity.
    • Июнь 2013 – июль 2013
    • 2 месяца

    Management trainee

    VTB 'PEROVSKIY DEPARTMENT', Москва

    Обязанности и достижения:

    Supervision of working processes and coordination among the bank's five departments to improve operational processes. * Negotiated, closed and managed notes receivable in revenue for the bank. * Refined data quality and consistency resulting in improved KPIs of the bank. * Engaged clients from 10 companies to enter VTB pension fund resulting in attracting additional funds for the bank's investment activities.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Valuable contribution to your company! MS PowerPoint, Project management, CRM, 1C: Бухгалтерия, Аудит, Business Planning, Финансовая отчетность, Корпоративные финансы, Консолидированная бухгалтерская отчетность, Анализ финансовых показателей, Driving Licence B, Пользователь ПК, Teambuilding, Business English, Кадровая политика, Кадровая стратегия, Кадровое планирование, Корпоративная культура, Компенсации и льготы, Кадровый аудит, Подбор персонала, Оценка персонала, Управление бюджетом, Управление командой, Управление сотрудниками в регионах, Формирование планов по подбору персонала, Адаптация персонала, Анализ организационной структуры компании, Ведение переговоров, MS Outlook

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 24 ноября
Обновлено 5 ноябряПоследнее место работы (1 год и 6 мес.)ПрактикантИюнь 2023 – декабрь 2024
Обновлено в 16:00Последнее место работы (1 год и 6 мес.)Менеджер по работе с клиентамиИюнь 2002 – декабрь 2003
Обновлено 6 декабряПоследнее место работы (10 мес.)Ассистент HrОктябрь 2024 – август 2025
Обновлено 13 октября
Обновлено 20 ноября
Обновлено 8 декабря
Обновлено вчера
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомРекрутмент, подбор персонала


Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.

© 2000–2025 SuperJob