Москва
Резюме № 26542409
Обновлено 28 апреля 2014
Превью фото соискателя

HR specialist, expatriates administration, office manager

Была больше месяца назад
75 000 ₽
44 года (родилась 10 мая 1981), не состоит в браке, есть дети
Москва
Войковская
Занятость
не указано
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 19 лет и 6 месяцев

    • Декабрь 2012 – работает сейчас
    • 13 лет

    HR administration and expatriate support specialist

    OAO "Holcim (Rus) Construction Materials" (www.holcim.com)

    Обязанности и достижения:

    Main responsibilities (international assignees in 3 legal entities): • international assignees transfer management (onboarding, transfer, repatriation of locally hired and international assignees to / from Russia): • obtaining obligatory work permitting documents (working permission, working visa for employee and accompanying family members, cooperation & notification of all state authorities based on requirements of migration legislation) • registration of foreign citizens (business visits and international assignees) at the territory of Russian Federation • relocation to/from Host/Home countries, shipment of household goods • personnel leasing contracts management based on international transfer directives and local legislation • labour contract management & HR administration in SAP • payroll processing • local & international social & medical insurance for expatriates, medical expenses refunds • educational & language assistance to expatriates and family members • taxation of expatriates management, annual tax declaration support Main achievements: successfully realized merger of two legal entities (Moscow + Moscow region) from Labour and migration legislation point of view (changing and updating all permitting documents); successfully realized process of reorganization of legal entity from OAO to OOO (Saratov region) from Labour and migration legislation point of view (changing and updating all permitting documents); successfully passed Federal Migration Service inspection. Main responsibilities (Russian employees): • maintain employee documentation in accordance with local labor legislation & Data Privacy regulations • provide and maintain documentation of employment vacations, sick leaves • maintaining HR database • ensuring highest standards of completeness, accuracy and compliance with relevant legislation • manage HR document circulation in an appropriate and controlled manner • ensure that high standards of accuracy and quality are maintained with appropriate controls in place • taking accountability for compliance with relevant legal and Company policy requirements
    • Апрель 2012 – декабрь 2012
    • 9 месяцев

    Receptionist

    OAO "Holcim (Rus)" (www.holcim.com)

    Обязанности и достижения:

    Main responsibilities: • meeting and welcoming guests • incoming and out coming correspondence with partners and suppliers • coordination of drivers work & working schedule • booking of meeting rooms, video and phone conferences arrangements • Russian visa support via Russian FMS • full travel support (organization of business trips for employees: hotels booking, visas application, air & train tickets, transfers) • negotiating with service suppliers (courier services) • full scope for invoice processing (invoice registration, PR creation in SAP, contracts collaboration in Contract Management System) • expense reports preparation • stationery order for office • events management (celebration of New Year, 23d of February, Woman’s Day, Health Day etc) • documents translation from English to Russian and visa versa • entrance cards for visitors, cars, employees
    • Июнь 2006 – апрель 2012
    • 5 лет и 11 месяцев

    Filght attendant

    "Aeroflot-Russian airlines" OAO (www.aeroflot.ru)

    Обязанности и достижения:

    Main responsibilities: • welcoming passengers, support • passenger’s safety control • communication skills in a work with people of different cultures and religions • Work with cargo and customs documentation • DUTY FREE goods selling Main achievements: no claims from passengers, big number of positive feedbacks officially registered in the Company.

Образование

    • Неполное высшее образование
    • Дневная/Очная
    • 2000
    Факультет: Faculty of Biology

Обо мне

Дополнительные сведения:

Core skills: hard-working, sociable, conflict management, high stress resistant, accurate, quick perceiving of new information, analytic abilities, team worker, aspiration for self-development, creative abilities, initiative. Languages: Fluent English (speaking & writing) IT knowledge: Computer, laptop user, MS Office (Excel, Word, Power Point), Internet, Lotus Notes, Google Mail, SAP, all office equipment Additional information: driver license “B” category

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 30 сентября
no-avatar
HR Specialist / рекрутерз/п не указана
Последнее место работы (7 лет и 1 мес.)Руководитель интернет-магазинаАвгуст 2018 – сентябрь 2025
Обновлено 13 ноябряПоследнее место работы Оператор аттракционовСентябрь 2025 – сентябрь 2025
Обновлено в 1:08Последнее место работы (3 года и 5 мес.)КассирМай 2016 – октябрь 2019
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 год и 2 мес.)Старший администраторДекабрь 2023 – февраль 2025
Обновлено вчераПоследнее место работы (7 лет и 2 мес.)Детский тренер по каратэ KyokushinkaiЯнварь 1993 – март 2000
Обновлено 21 ноябряПоследнее место работы (11 мес.)Менеджер по подбору персоналаЯнварь 2015 – декабрь 2015
Обновлено вчераПоследнее место работы (3 года и 6 мес.)Менеджер маркетплейсаСентябрь 2021 – март 2025
Обновлено вчераПоследнее место работы (1 год и 8 мес.)Аналитик отдела подбора персоналаИюнь 2023 – февраль 2025
Обновлено 13 ноябряПоследнее место работы (10 лет и 9 мес.)Специалист по кадрамФевраль 2015 – работает сейчас
Обновлено 13 ноябряПоследнее место работы (8 лет и 7 мес.)Специалист по кадрамАвгуст 2013 – март 2022
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОДелопроизводствоМенеджер