Москва
Резюме № 29409283
Обновлено 21 августа 2018
Превью фото соискателя

HR Manager

Была больше месяца назад
100 000 ₽
37 лет (родилась 27 ноября 1988)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 10 лет и 3 месяца

    • Февраль 2017 – август 2018
    • 1 год и 7 месяцев

    HR&GA Specialist

    Fresenius Kabi, Москва

    Обязанности и достижения:

    Aprox. 60 office empl. + 70 remote empl. (Replacement during maternity leave of the main employee) - Full HR workflow process; - Full Labor Security workflow process (incl.: organization of the LS trainings for Managers; organization of the Special assessment of working conditions); - Monthly, quarterly and yearly reports to head office in Germany (labor safety and statistic reports); - Answerbacks to government agencies; - Assist the accounts for making the salaries (and other payments) of employees; - Invoices control and in-time payments; - Coordinate the conclusion / inn-time prolongation of a contracts with supplies; - Comp&Ben administration in accordance with global company’s targets and labour requirements; - Organization and holding of tenders in accordance with the needs of the company: * Medical insurance provider (program for 37 cities); * Car insurance provider; * Labor Safety training center; * Courier Company; * Stationery products supplier; - Managing of cleaning and other office service companies. Special projects: - Development and implementation of the internal Vehicle Database (preparation of the technical task for programmers, conception definition, integration of the system together with IT department, final testing of the system); - Attended in organization of the «Global Cycle Meeting» in Sweden for all internal Russian staff; - Coordinate the organization of the New Year corporate event for employee's children.
    • Декабрь 2015 – февраль 2017
    • 1 год и 3 месяца

    HR&GA Specialist

    LLC Hino Motors Sales, Москва

    Обязанности и достижения:

    50 office empl. + 10 Artem city branch emp - Administrative support of employees - HR workflow - Comp&Ben administration (Medical insurance, Corporate cars, Mobile), market analyzes - Control the office discipline (absence report, clarification purposes of delays&absences, receive application, registration docs) - Staff recruitment in accordance with internal procedures - welcome training preparation&conduction (adaptation), external trainings program (English, soft skill trainings) - doc-flow process - Corporate events - Labour Security and Militaty records - Administartive Support of President - Migration Support of 3 Japan citizens - Monthly communication with Landlords and other issues of management - Invoices control and in-time payments (1C Treasury)
    • Март 2012 – февраль 2015
    • 3 года

    HR Specialist, Office Administrator

    LLC Faber-Castell Anadolu (Start-Up Project), Москва

    Обязанности и достижения:

    HR Specialis: - Administrative support of employees - HR workflow - Comp&Ben administration (Medical insurance, Corporate cars, Mobile), market analyzes - Staff recruitment in accordance with internal procedures - Coordination of medical support in the Company - Analyze of compensation and benefits programs with the focus is on policy development and advice to management - Employee relations - Foreign languages and soft-skills trainings administration - Administrative support of outsourcing for HR function and personal leasing - Corporate events Projects: - HR- IT System - Development and implementation of all internal Policies and Procedures - Salary review Office Administrator: - greeting guests - coordinating calls - controlling work of couriers - managing business correspondence and document flow - ordering passes - providing administrative support to employees - travel and visa support - office support - communicating with landlord - searching and choosing suppliers - prolongation of contracts - organizing corporate events - preparing expense reports - ordering stationery - monitoring repairing works - invoices payment control - budgeting.
    • Январь 2010 – март 2012
    • 2 года и 3 месяца

    Executive assistant

    Group of Companies «LANDIA», Москва

    Обязанности и достижения:

    - Personal assistant - Private tasks - Meeting guests - transferring calls - travel and visa support - handling business correspondence and documents flow - communication with office suppliers - purchasing office stationery - coordination of couriers - negotiation with drivers - dealing with primary documentation
    • Август 2008 – март 2009
    • 8 месяцев

    ITU-Travel Agency

    Travel and visa support, Москва

    Обязанности и достижения:

    - direct Sales - travel arrangements for clients with air, hotel and ground transportation vendors - all ticketing, secured payments and submitted all monies and paperwork to accounting department - Prepared detailed itineraries upon bookings to ensure accuracy of reservations and provided confirmation to clients. - full visa support
    • Сентябрь 2006 – апрель 2008
    • 1 год и 8 месяцев

    Expert Assistant

    Ministry of Economic Development and Trade Ministry, the Department for Work with CIS countries, Moscow (traineeship), Москва

    Обязанности и достижения:

    - coordinating calls - managing business correspondence and document flow - ordering stationery - providing administrative support to employees

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Stable, multitasking, structured, reliable, initiative, quick-minded, self-confident, communicative Hobbies: Fitness Foto Traveling Corporate Culture Development, Hr Policies, Administrative Support, Employee Relations, Adaptation, Visa Support, Travel Support

Иностранные языки

  • Английский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 14 декабря
no-avatar
HR managerз/п не указана
Последнее место работы (5 лет и 11 мес.)HR managerЯнварь 2020 – работает сейчас
Обновлено 17 декабря
no-avatar
HR managerз/п не указана
Последнее место работы (3 мес.)Стажер / HR-специалистАпрель 2025 – июль 2025
Обновлено 20 ноября
Превью фото соискателя
HR Manager / Рекрутерз/п не указана
Последнее место работы (1 год и 7 мес.)HR Manager / РекрутерАпрель 2024 – ноябрь 2025
Обновлено 1 сентября
Превью фото соискателя
HR-Brand Managerз/п не указана
Последнее место работы (4 мес.)Digital marketing managerФевраль 2021 – июнь 2021
Обновлено 25 июня
Превью фото соискателя
HR managerз/п не указана
Последнее место работы (3 года и 5 мес.)Операционист по обслуживанию юридических лицОктябрь 2021 – март 2025
Обновлено 20 июля
no-avatar
HR managerз/п не указана
Обновлено в 20:59
Обновлено 19 декабряПоследнее место работы (10 мес.)Менеджер по подбору персоналаФевраль 2025 – работает сейчас
Обновлено 19 декабряПоследнее место работы (10 мес.)Менеджер по подбору персоналаФевраль 2025 – работает сейчас
Обновлено вчераПоследнее место работы (8 мес.)Ведущий Менеджер по подбору персоналаЯнварь 2025 – сентябрь 2025
Работа в МосквеРезюмеКадры, управление персоналомКадровый учет, делопроизводство, кадровое администрированиеСпециалист



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob