Москва
Резюме № 34036507
Обновлено 19 февраля 2016
no-avatar

Директор филиала, Коммерческий Директор, Финансовый Директор

Был больше месяца назад
По договорённости
44 года (родился 20 сентября 1981)
Алматыготов к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Казахстан
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 1 месяц

    • Февраль 2015 – август 2015
    • 7 месяцев

    Директор филиала / Director Company

    Байсан Электрик/ Baysan Electric Co Ltd, Шымкент

    Обязанности и достижения:

    • Contact and develop prospective and existing clients. • Maintain professional standards of appearance, manner, discipline and work. • To work to the activity targets set prospecting for new clients. • To take incoming calls from prospective and existing clients. • To follow up on any enquiries in a timely manner. • To keep abreast of all new products. • To provide any technical advice and information as requested. • To arrange for the correct literature and technical information is sent out as requested. • To up date the sales database and ensure quotation logs are kept up dated. • To ensure that all existing customers in your remit are contacted regularly maintaining company profile and develop relationships with key clients. • Ensure that the activity targets set for proactive sales are achieved. • Produce reports as directed/requested. • Ensure colleagues are up dated with relevant information and feedback is constructive. • Compliance with Company Policies and Company Health and Safety procedures.
    • Март 2013 – март 2015
    • 2 года и 1 месяц

    Исполнительный директор/ Assistant Director and Finance Director

    Байсан Электрик/ Baysan Electric Co Ltd, Астана / Нур-Султан

    Обязанности и достижения:

    Assistant of GM and Finance Director Own and hit/exceed annual sales targets within assigned territory and accounts Develop and execute strategic plan to achieve sales targets and to expand the company’s customer base. Build and maintain strong, long-lasting customer relationships Partner with customers to understand their business needs and objectives Effectively communicate the value proposition through proposals and presentations Understand category-specific landscapes and trends, reporting on the forces that shift tactical budgets and strategic direction of accounts
    • Октябрь 2009 – февраль 2013
    • 3 года и 5 месяцев

    Исполнительный директор/ Assistant director and Finance Director

    Тексан Айдынлатма/ Teksan Aydinlatma Co Ltd, Астана / Нур-Султан

    Обязанности и достижения:

    Финансовый Директор и Исполнительный Директор Assistant of GM and Finance Director Own and hit/exceed annual sales targets within assigned territory and accounts Develop and execute strategic plan to achieve sales targets and to expand the company’s customer base. Build and maintain strong, long-lasting customer relationships Partner with customers to understand their business needs and objectives Effectively communicate the value proposition through proposals and presentations Understand category-specific landscapes and trends, reporting on the forces that shift tactical budgets and strategic direction of accounts
    • Апрель 2004 – май 2006
    • 2 года и 2 месяца

    Начальник отдела снабжения/ Purchasing Manager at Finance department

    Интер-Континенталь/ Inter-Continental Hotels, Астана / Нур-Султан

    Обязанности и достижения:

    Начальник Отдела Снабжения и Таможенный Клерк Responsible for all the purchasing functions, storing and issuing of all stored food, beverage, general, engineering and operating equipment, whereby your role will include key responsibilities such as: • Manage all administrative functions of the purchasing Department, inclusive of staffing, training and fulfillment of other related duties • Maintain logical storeroom inventory levels operationally needed • Oversee overall hygiene, fire and safety, proper storing arrangement, cleanliness of storerooms and freezers according to corporate, local and international Standards • Inform management and department heads on pending items, new procedures, system difficulties and other related matters • Obtain written approval for established stock levels by the Financial Controller and General Manager • Issue regularly slow moving item lists • Ensure validity of items are available, force issue obsolete items and follow up on action taken for disposal • Verify that all documentation and proper quotations are maintained and filed according to Hotel Policy and Procedure requirements.

Обо мне

Дополнительные сведения:

10 лет стаж управляющем должности MS Internet Explorer, MS Outlook, MS Excel, Tiger Logo, Tiger Unity, MS PowerPoint, 1C: Финансы
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 61 похожее резюме
Обновлено 21 октябряПоследнее место работы (5 лет и 4 мес.)Региональный менеджерАвгуст 2012 – декабрь 2017
Обновлено 19 марта 2024Последнее место работы (1 год и 9 мес.)Региональный директорФевраль 2007 – ноябрь 2008
Обновлено 2 июня 2005Последнее место работы (2 года и 10 мес.)Трейд Маркетинг менеджерАвгуст 2002 – июнь 2005
Обновлено 7 января 2013Последнее место работы (10 мес.)Менеджер, заместитель медицинского директораАвгуст 2010 – июнь 2011
Обновлено 6 апреля 2010Последнее место работы (10 мес.)ДиректорАпрель 2008 – февраль 2009
Обновлено 16 февраля 2008Последнее место работы (1 год и 4 мес.)Экспедиторская службаАпрель 2006 – август 2007
Обновлено 6 августа 2019Последнее место работы (4 года и 3 мес.)Главный бухгалтерФевраль 2007 – май 2011
Обновлено 23 мая 2016Последнее место работы (1 год)Специалист планово-экономического отделаАпрель 2015 – апрель 2016
Обновлено 21 октября 2014Последнее место работы (7 мес.)Директор ТООСентябрь 2012 – апрель 2013
Обновлено 10 ноября 2011
Превью фото соискателя
Директор филиалаз/п не указана
Последнее место работы (2 года)Директор департамента жильяЯнварь 2006 – январь 2008
Работа в МосквеРезюмеТоп-персоналКонсалтинг, стратегическое развитиеКоммерческий директор