Москва
Резюме № 39311103
Обновлено 17 июля 2017
Превью фото соискателя

Customer Service Coordinator / Специалист отдела клиентского сервиса / Специалист группы заказов

Была больше месяца назад
По договорённости
40 лет (родилась 03 марта 1985)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
не указано
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 8 лет и 8 месяцев

    • Август 2010 – декабрь 2016
    • 6 лет и 5 месяцев

    Business-coordinator GAS Business ALSTOM LLC Russia

    Alstom LLC, Москва

    Обязанности и достижения:

    General organizational support • Informational and organizational support for units and Business MD; • Business trips and visa support arrangement; • Proofread project reports; • Training for new employees on project coordination support and project process; • Written translation support (thermal power area and business correspondence); • Business events preparation (participation in conferences and exhibitions). Project coordination • Project records control (Project Database maintenance, PIRS, Lotus Notes, SAP (Pmx); • Maintenance of Timesheets in SAP, employee reports audit in Pmx (SAP); • Consolidation of project working hours data, monthly submission of Timesheets to HR department (Projects and Gas Business Unit for payroll purposes); • Migration staff support on projects; • Key User support for employees in SAP (Time-Clerk, Travel&Report Modules, Purchasing); • Collaboration with multiple departments on projects execution issues. Other duties/projects • Participation in the Audit of customs documents of ALSTOM legacy business units (PAC, GAS, GRID, Turbomachines, Soyuz); • Purchase orders placement in SAP, invoice payment control; • Service providers and Customs clearance document flow management; • Interaction with accounting department; • Suppliers search, Contracts formation, Customers Liaison on service delivery.
    • Май 2009 – август 2010
    • 1 год и 4 месяца

    Personal Assistant to the President

    City Hals CJSC, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Calendar maintenance and meetings coordination support; • Translation of current work plans, tender documents and reports in Real estate; • Preparation business trips reports and cash reports through 1C Tool; • Arrangement of all travel aspects (tickets, hotels, visa, transfers); • Preparation of Power Point presentations (tendering); • Administrative company staff management.
    • Июль 2007 – июнь 2008
    • 1 год

    Reference secretary/Translator

    Trade Design CJSC, Москва

    Обязанности и достижения:

    • Processing incoming /outgoing mail and inquiries • Translation of incoming and outcoming requests to foreign partners (vendors); • Negotiation support for foreign partners; • Business-trips arrangement (tickets, hotel reservations, visa support); • Translations of current plans and work reports, technical documentation (instructions for professional HoReCa equipment); • Correspondence support for company top-management.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Organized, goal-oriented, adept multi-tasker. Sharp awareness of omissions, inaccuracies, and prompt with corrective action. Self-starter, quick study and team player. Commit to ongoing professional and personal development together with the exceptional time management and multi-tasking for fast-paced environment. Enjoy drawing, gardening, fitness and travelling in leisure time. SAP, Lotus Notes, Business Engligh correspondence, Organizational skills, advance reports, organization of business trips, customs clearance, Russian Customs Code, Incoterms, Business correspondence, goods and services purchasing, electronic document management, №311-FZ, administrative support supervision, contracts drafting, document management, administrative support for foreign employees/expatriates, induction trainings for administrative staff, organization of meetings.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Немецкий язык — базовый
  • Испанский язык — разговорный
  • Португальский язык — базовый
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Работа в МосквеРезюмеIT, Интернет, связь, телекомСистемы автоматизированного проектирования (САПР)Специалист



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob