Москва
Резюме № 48147405
Обновлено 5 марта 2020
Превью фото соискателя

Business assistant

Была больше месяца назад
90 000 ₽
Соискатель скрыл дату рождения
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 7 лет и 4 месяца

    • Ноябрь 2017 – январь 2020
    • 2 года и 3 месяца

    Interpreter

    Ministry of Transport
    Governmental Organizations

    Обязанности и достижения:

    Interpreter and delegation coordinator at UNESCO sessions; intergovernmental negotiations for: Russian Ministry of Transport Water Resources Agency
    • Январь 2016 – август 2016
    • 8 месяцев

    Administrative Manager

    ANN-Retail - Central Children's Store
    Retail Chain (Children's Products)

    Обязанности и достижения:

    Screened CVs, conducted interviews for linear positions responded to customer complaints and tenant issues provided timely status on arrangements with suppliers allocated the office budget headed the office management team (secretary, receptionist) assisted in ensuring adherence to the Brand Identity Manual managed 1 team building trained approx 30 supplier employees to meet new requirements
    • Июнь 2014 – декабрь 2015
    • 1 год и 7 месяцев

    Personal Assistant to General Manager

    Tsum Trade House
    Retail Chain (Clothing, Footwear, Accessories)

    Обязанности и достижения:

    Managed executive's calendar, business travel arranged board meetings prepared presentations and documents for meetings provided liaison with business partners (conference calls) prepared project documentation (correspondence, reports) provided consolidated returns to requests from project stakeholders
    • Август 2013 – апрель 2014
    • 9 месяцев

    Personal Assistant to General Manager

    Nikol'skaya Kempinski Moscow

    Обязанности и достижения:

    Ensured smooth running of the office (mail, phone, calendar, document flow, filing) provided travel support, including complicated logistics organized internal meetings (agenda, minutes, translation) monitored team performance on targets provided support during communication with State bodies secured compliance with Kempinski reporting standards handled private tasks
    • Июль 2010 – июль 2012
    • 2 года и 1 месяц

    Advisor on International Relations, Office Manager

    Autonomous non-profit organization "Greenlight"

    Обязанности и достижения:

    Fulfilled clerical duties applied to international foundations for grants organized high-level visits within the allocated resources handled contacts with the Council of Europe orgnized participation in the UN Climate Change Conference managed production of communication tools proof-read and formatted documents

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Time management, Business Administration, Business English, Customer Service, Teambuilding, Problem-solving

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Французский язык — cвободное владение
  • Испанский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Работа в МосквеРезюмеЗакупки, снабжениеУслуги для бизнеса

Смотрите также резюме




Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob