Москва
Резюме № 51198804
Обновлено 5 июля 2021
Превью фото соискателя

Administrative Assistant

Была больше месяца назад
По договорённости
47 лет (родилась 23 июня 1978)
Химкиготова к переезду
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 20 лет и 3 месяца

    • Февраль 2018 – работает сейчас
    • 7 лет и 11 месяцев

    Commercial Director

    "Deltakrym" Ltd (Russian Federation)

    Обязанности и достижения:

    Responsible for planning, developing and implementing commercial strategies based on company goals and objectives with the main goal to support and accelerate its growth, market research and analysis to develop business plans for commercial opportunities, implement new customer acquisition strategies, manage existing client relationships, collaborate with, coordinate and train diverse teams such as marketing, sales and customer service, manage and track expenditures, financial goals and budgets.
    • Апрель 2014 – работает сейчас
    • 11 лет и 9 месяцев

    Преподаватель английского

    Hola Speaking School, Москва
    Частная языковая школа

    Обязанности и достижения:

    Подготовка к международным экзаменам, ОГЭ\ЕГЭ. Профессиональный английский (для моряков, летчиков, членов экипажей и т. д.) Все уровни английского. методическая поддержка преподавателей школы. Проведение семинаров\ вэбинаров для преподавателей и студентов, разговорного клуба.
    • Январь 2012 – апрель 2014
    • 2 года и 4 месяца

    CEO, Managing Director

    ICE Group Inc. (the USA)

    Обязанности и достижения:

    Develop and execute the company’s business strategies in order to attain goals, provide strategic advice to the board, prepare and implement comprehensive business plans, plan cost-effective operations and market development activities, establish company policies and legal guidelines, build long term, trusting relationships with business partners and authorities, oversee the company’s financial performance, investments and other business ventures, supervise the work of executives providing guidance and motivation to drive maximum performance, ensure a positive work environment, ensure performance appraisal, training and professional development activities, reward performance, prevent issues and resolve problems, analyze problematic situations and occurrences and provide solutions to ensure company survival and growth, further develop and enhance company culture
    • Октябрь 2005 – ноябрь 2012
    • 7 лет и 2 месяца

    Guest Services Manager

    Carnival Cruise Lines (the USA)

    Обязанности и достижения:

    Manage and adjust the labor and staff requirements so that all the daily activities are executed in an appropriate manner, ensure that the security system is properly functioning and that it is in good working condition, and to ensure that the vessel's environment is safe and secured, oversee and assist the staff members in providing better customer service and to resolve the customer complaints as well as attend to their special requests, keep a track of the inventory supplies and make requisitions according to the requirements, to keep updated reports on the relevant data so that it can be presented during the meetings or whenever requested, keep tabs on the availability of the staff members, especially during the peak season and make subsequent arrangements for hiring the new staff members and training them according to the requirements, constantly interact with the visitors so that they are well updated on what exactly are the expectations of the incoming guests, keep aware of the issues faced by the customers and make sure that better solutions are offered to them, keep tabs on statistics related to room occupancy and their rates, ensure that all the activities are carried out within the given budget standards, responsible for taking care of the guests and providing them with the best hotel amenities and facilities to ensure that they remain content and satisfied, assisting US Coast Guard with the relevant information and documentation accordingly to protocol of Maritime Law, assisting to Immigration Officers when docking/leaving the ports of call, assisting in any emergency including medical

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

MS PowerPoint, Консультирование, Английский язык, Прием и распределение звонков, Финансовая отчетность, Грамотность, Driving Licence B, FineReader, Пользователь ПК, MS Movie Maker, Письменный перевод, Корпоративная этика, MS Dos, Последовательный перевод, Протоколирование, Синхронный перевод, Устный перевод, Административная поддержка иностранного сотрудника, Ведение переписки на иностранном языке, Перевод в прямом эфире, Подготовка презентаций на иностранном языке, Редактирование текстов на иностранном языке, Перевод договоров, перевод статей, Перевод технической документации, перевод финансовой документации, Перевод художественной литературы, MS Outlook, Перевод юридической документации, Ведение переговоров

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 1 похожее резюме
Обновлено 28 марта 2011Последнее место работы (15 лет и 7 мес.)Секретарь генерального директораМай 2010 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob