Москва
Резюме № 45845082
Обновлено 3 июня 2019
Превью фото соискателя

Administrative / HR specialist

Была больше месяца назад
70 000 ₽
31 год (родилась 17 февраля 1994)
Москва
Условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 1 год и 8 месяцев

    • Сентябрь 2018 – январь 2019
    • 5 месяцев

    Audit Assistant

    JSC KPMG, Moscow

    Обязанности и достижения:

    Performance of certain audit procedures under direct supervision of In-charge and/or an Engagement Manager having the necessary qualification approval, applying the company's standards and procedures. * Performed substantive audit procedures and tests of internal controls to ensure completeness, existence, accuracy, valuation, ownership/obligation, presentation of the financial statements items. * Took part in preparation of general sections of the audit file (planning and completion) for a huge Russian oil & gas company; a leading delivery company; and a multinational software and information technology business. * Participated in program provided by Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) and got certified by passing F1 Accountant in Business, F2 Management Accounting and F3 Financial Accounting exams.
    • Апрель 2018 – сентябрь 2018
    • 6 месяцев

    Chief Operating Officer

    INSTITUTE FOR EDUCATION DEVELOPMENT

    Обязанности и достижения:

    Administration of the day-to-day operations of the institute, coordination between departments, and monitoring of financial statements and reporting for compliance with regional and federal requirements. * Optimized business processes by introducing a new CRM system in everyday operations of the institute. * Introduced a new wage payment system based on the effective contract principles, which allowed to increase effectiveness of the working process. * Supervised the process of launching a new educational program `IT-cube' aimed at improving IT skills among teenagers in Astrakhan region (planning, contracts & procurement, execution, control). The project is still ongoing. * Led the development of an automated information system (PLATFORMA.INSTITUTE) including all educational services we provide and a database of our clients, which allowed to improve agility to react to any changes. * Increased organisation's non-budget revenue by reaching an agreement with a well-known television and internet provider to supply some fixed assets (fiber optic communication lines).
    • Август 2017 – апрель 2018
    • 9 месяцев

    Finance & Contracts Executive

    MISSION CONTROL EVENT MANAGEMENT, Dubai

    Обязанности и достижения:

    General handling of day to day office management, accounting work and bank relations, client relations, assistance in other areas of operations as required by the team. * Managed the company's financial and accounting affairs resulting in maximized profits and shareholders' returns. * Reconciled the company's transactions and prepared financial statements for the year. * Allocated budget for different types of projects resulting in reduced costs. * Forecasted revenues, expenses, break-even points for the projects. * Advised on VAT taxation within the scope of business activity.
    • Июнь 2013 – июль 2013
    • 2 месяца

    Management trainee

    VTB 'PEROVSKIY DEPARTMENT'

    Обязанности и достижения:

    Supervision of working processes and coordination among the bank's five departments to improve operational processes. * Negotiated, closed and managed notes receivable in revenue for the bank. * Refined data quality and consistency resulting in improved KPIs of the bank. * Engaged clients from 10 companies to enter VTB pension fund resulting in attracting additional funds for the bank's investment activities.

Условия занятости

  • Подходящие условия занятости
Полная занятость
Стандартный график
В офисе/На объекте

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Valuable contribution to your company! Кадровая политика, Кадровая стратегия, Кадровое планирование, Корпоративная культура, Обучение и развитие, Организационное развитие, Оценка персонала, Подбор персонала, Управление бюджетом, Управление командой, Бюджетирование ФОТ, Управление персоналом, Обучение персонала, Ведение переговоров, Управление проектами, Мотивация персонала, Организаторские навыки, Кадровое делопроизводство, Организация мероприятий, MS PowerPoint, Деловая переписка, MS Outlook, Английский язык, Деловое общение, Project management, CRM, Финансовая отчетность, Business English, Работа в команде, Автоматизация документооборота

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение

Водительские права

  • B — легковые авто
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Похожие резюмеВсе 721 похожее резюме
Обновлено 10 декабряПоследнее место работы (7 мес.)ДокументоведИюнь 2012 – январь 2013
Обновлено 2 сентябряПоследнее место работы (9 мес.)Специалист отдела кадров в одном лицеИюнь 2015 – март 2016
Обновлено 29 сентябряПоследнее место работы (1 год и 3 мес.)Сотрудник отдела кадровОктябрь 2023 – январь 2025
Обновлено 25 января 2003Последнее место работы (8 мес.)Personal AssistantМай 2002 – январь 2003
Обновлено 15 июля 2003Последнее место работы (5 мес.)secretaryЯнварь 2002 – июнь 2002
Обновлено 25 января 2004Последнее место работы (4 мес.)секретарь-референтМай 2002 – сентябрь 2002
Обновлено 3 октября 2004Последнее место работы (5 мес.)E-mail administratorФевраль 2003 – июль 2003
Обновлено 19 октября 2005Последнее место работы (1 год и 5 мес.)Office administratorМай 2004 – октябрь 2005
Обновлено 12 сентября 2005
no-avatar
Administrative75 000 ₽
Последнее место работы (6 мес.)Personal AssistantФевраль 2005 – август 2005
Обновлено 28 мая 2006Последнее место работы (3 мес.)Administrative AssistantСентябрь 2005 – декабрь 2005
Работа в МосквеРезюмеАдминистративная работа, секретариат, АХОСекретариат, ресепшн, офис-менеджмент



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob