Москва
Резюме № 4398828
Обновлено 12 марта 2012
Превью фото соискателя

Account manager

Был больше месяца назад
55 000 ₽
36 лет (родился 22 мая 1989), не состоит в браке, детей нет
Москва
Электрозаводская
Семёновская
Партизанская
Занятость
полная занятость
Гражданство
Россия
Контакты
Телефон

Почта
Будут доступны после открытия
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям

Опыт работы 18 лет и 5 месяцев

    • Январь 2011 – работает сейчас
    • 15 лет

    Guest Relations Coordinator / Front Office

    Ararat Park Hyatt Moscow, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Organization of business meetings and breakfasts; - Coordination with other departments in order to provide personalized service and fulfill guests' preferences; - Solving financial issues with guests and subcontractors; - Ordering materials; - Analytical and statistical reports preparation; - Trainings with new staff; - Personal, telephone and e-mail communication with key guests; - Full support of celebrities (working with Domenico Dolce & Stefano Gabbana, Carl Lagerfeld, Patricia Kaas, Dirk Advocaat, Adam Lambert, Seal, Tom Ford, Natalia Vodianova, Monica Bellucci); - Upsell to suites; - Concierge duties (booking and total following up of individual tours and excursions, restaurant bookings, car & theatre arrangements, etc.); - Organization of different events for guests and staff on behalf of Front Desk Department; - Checking all the brand standards with the staff, providing the excellent service. Achievements: - Multi-tasking work experience (ability to substitute every line staff within Front Office department); - Creation and implementation of Upsell Rooms Policy with the Front Office department, motivation of the staff with a reward program; as a result - total hotel profit increased; - Upseller of the year award (total personal profit earned in 2011 = 2 050 000 RUR); - Trainings with new staff, as a result - Customer Service index increased by 5%.
    • Май 2010 – январь 2011
    • 9 месяцев

    Front Office Agent

    Ararat Park Hyatt Moscow, Москва

    Обязанности и достижения:

    - Check-in, check-out procedures; - Cashier functions; - Handling incoming calls; - Salutation of visitors; - Tea / coffee; - Usage office equipment; - Sale of hotel services and rooms; - Preparation of manuals; - Control of standards. Achievements: - Employee of the quarter award (4th Quarter 2010); - Positive feedback from loyal guests of the hotel; - Perfect time-management.
    • Июль 2007 – март 2010
    • 2 года и 9 месяцев

    Account manager

    ООО "ПО "Монтажник", Москва

    Обязанности и достижения:

    - Management of promo and BTL projects for Gazprom, Sukhoi, Cisco, Michelin clients; - Coordination with operations department; - Control and analysis of results; - Presentations' preparation in Power Point; - Handling all the process of building on behalf of the company on spot with the client; - Preparation of all the necessary documents and invoices on behalf of the company. Achievements: - Creation of the consolidated system of materials and services, rendered by company; - Increase in turnover of the company within the international clients; - Increase in profit of the company by upselling extra services to the client.

Образование

Обо мне

Дополнительные сведения:

Я - человек абсолютно без вредных привычек. Молодой, энергичный и целеустремленный. Путешествия Core skills: - Effective planning and organizational skills; - Ability to successfully manage multiple priorities and assignments; - Possess effective presentation, verbal and written communication skills; - Proven capacity to approach problems effectively and creatively; - Articulate and creative, offering innovative and practical solutions; - Able to direct and lead others to produce desired results; - An experienced team player, bringing enthusiasm and energy into group efforts; - Strong negotiation and communication skills; - Knowledge of project management methodology and experience in project management; - Good knowledge of statistical instruments; - Strong analytical and problem solving skills, result-driven personality, independence in decision making; - Administrative skills; - Translations, reports, presentations preparation experience; - Business etiquette. Компьютерные навыки: - Microsoft Office advanced skills; - Typing skills (215 characters per minute); - Software: Corel Draw, Photoshop, OPERA Property Management System, Lotus Notes, Reserve System.

Иностранные языки

  • Английский язык — cвободное владение
  • Испанский язык — разговорный
Фото, имя и контакты доступны только авторизованным пользователям
Обновлено 6 декабряПоследнее место работы (13 лет и 7 мес.)Ведущий специалистМай 2012 – работает сейчас
Обновлено 30 июляПоследнее место работы (14 лет и 10 мес.)Старший менеджер по работе с клиентамиФевраль 2011 – работает сейчас
Обновлено 3 октябряПоследнее место работы (2 года и 5 мес.)Менеджер по снабжениюФевраль 2007 – июль 2009
Обновлено 30 июляПоследнее место работы (15 лет)Офис-менеджерДекабрь 2010 – работает сейчас
Обновлено 19 июняПоследнее место работы (13 лет и 6 мес.)Менеджер отдела продажИюнь 2012 – работает сейчас
Обновлено 8 августаПоследнее место работы (2 года)Начальник отдела продажСентябрь 2010 – сентябрь 2012
Обновлено 8 июляПоследнее место работы (4 года и 11 мес.)Менеджер по продажамЯнварь 2021 – работает сейчас
Работа в МосквеРезюмеГосударственная службаГосударственные корпорацииМенеджер



Общество с ограниченной ответственностью «СуперДжоб» Г.Москва, ул. Дмитровка М, дом 20 ИНН 7702319337 ОКВЭД 63.11.1 vip@superjob.ru +7(495)7907277 Программа ЭВМ SuperJob и Программные модули включены в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 9280 от 20.02.2021г. Программный интерфейс API SuperJob включен в Реестр российского программного обеспечения (ПО), реестровая запись № 11081 от 20.07.2021г.
© 2000–2025 SuperJob